Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

pinlige historier! kom og skriv og læs!!!? Options
ponyDia
16. juni 2010 19:02:34 Anmeld

Tilbage til toppen
ja! skriv jeres pilige historie her... jeg har en.
BRAAAAAAAAAAAAOW!
Min mor var til møde og jeg stod på rulleskøjter imens(inden-for) og så skulle jeg da også lige vælte? og der lød et stoooort "BRAAAAAAAAAAAAAAOW!!" og så kom alle bare ud og gloede på mig og sagde "ej er du okay?" "der skete ikke noget vel?" "skete der noget?" og jeg sad bare der midt på gulvet og kiggede forvirret på dem go sagde nej til dem alle, men det gjorde nu lidt ondt<-:
Christinna139
17. juni 2010 20:53:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Det var en dag jeg var til ridning og så fik jeg så en hestesko op på hesten af min bedstefar. (var ik så gammel) SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! sagde det og så lå jeg der lige der på den anden side af hesten. sååååååååå pinligt!
Gæst
18. juni 2010 14:55:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg var hjemme hos en af pigerne fra klassen sammen med en anden pige. Vi kalder dem Ulla og Kaja, hvis de nu ikke vil offentliggøres herinde. Nå, men jeg skulle altså tisse og åbnede døren ind til toilettet. Der sad Kajas far og lavede stort! Jeg smækkede døren i, og syntes at det var meget pinligt, men det blev værre endnu. Jeg skulle nemlig tisse så meget at vi besluttede at finde en busk i en park. Jeg fandt en passende busk, men der var nogle drenge på vores alder på den anden side af bakken. Ulla skulle holde vagt, så de ikke kom hen og så mig tisse. Nå, men mens jeg sad der med bukserne nede om knæene kom drengene hen til Ulla. Hun fnisede helt vildt, og først vidste de ikke hvad hun grinede af. Mens så knækkede Ulla sammen af grin, så de kunne se mig! "Ej hun sidder sgu og pisser!" sagde en af dem, og stod de bare og gloede. Jeg trak bukserne op og løb hen til Kajas hus, og Ulla fulgte efter. Det var altså pinligt!
MallePiqen
20. juni 2010 19:22:07 Anmeld

Tilbage til toppen
En gang da jeg var i skole (Gik i 1 tror jeg)sad jeg og tegnede hjerter, min bedste veninde sad ved siden af, og sagde så at jeg skulle skrive navnene fra klassen inden i. Så nåede jeg lige og skrive et navn (som var på en nørdede dreng) inde i det sørste hjerte,for så kom min matematik lærer og trak det ud af hånden på mig. Han viste det til hele klassen, og de grinede som GALE :
Idzen
22. juni 2010 18:34:29 Anmeld

Tilbage til toppen
en gang da mig og min vendine olivia skulle til spejder gik vi og sang. Altså helt vildt falsk XD
og så da vi kom ind i spejderhaven stod den søde fyr som jeg var lidt små forelskede i fra klassen. og han hørte selvfølgelig alt.han stod og smilede mens han spurgte: Hvad laver i?
linnie
29. juli 2010 20:55:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg var på ferie på Fyn og min far og jeg skulle en tur i Naturama (det er et sted med udstoppede dyr) så skulle vi ind og have en cola og der var et menu kort som var i en ramme så skulle jeg lige se det og jeg tog det op også tabte jeg det ned på gulvet og alle dem der var i cafeteriet kiggede på mig også sagde jeg lige så stille ''det var ikke mig''

HILSEN HENDE DER FRA NU AF BARE LADER VÆR MED AT HOLDE TING MAN IKKE BEHØVER AT HOLDE FOR AT SE:P
Julielau19
29. september 2010 14:17:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Der var en dag hvor jeg var med min bedste drenge ven i hans sommerhus med han´s bedsteforældre.
Nå nu kommer det pinlige jeg skulle sover og jeg kom til at tisse i sengen (vi lå i køjeseng jeg lå øverst) og så fordi madrassen var mega tynd dryppede det ned i hovedet af min drengeven.. :I
Mega pineligt!
nana20000
17. december 2010 10:57:25 Anmeld

Tilbage til toppen
hej jeg vil gerne fortælle en mega pinlig historie. her kommer den. jeg var i Egypten og vi skulle i ørkenen. vi stoppede under vejs for at se på et stort bjerg. der var også sådan nogle små bjerge som man lige kunne kravle op på. min kusine på 7 år var med. hun ravlede op på det lille bjerg og fik tak et billede. det ville jeg også gerne, så jeg kravlede op på det lille bjerg og fik taget et billede. så då bussen skulle til at køre igen kaldte min mor på mig. så gik jeg der ind. men det jeg ikke vidste var at mine bukser var revnet.( det skal lige siges at havde små tynde bukser på) så jeg gik ind i bussen. da jeg kom ind i bussen var der en der begynde at grine helt vildt. og så råbte min kusine mit navn og sagde at jeg havde huld i bukserne ag i så helle bussen kunne høre det. næsten alle begyndte at grine, selv de gamle. vildt pinligt. så jeg måtte side helle busturen på en sede. PIIIIINLIGT

hilsen pige der altid har to par bukser med framover
mathilde7856
23. december 2010 11:54:20 Anmeld

Tilbage til toppen
En gang ovre i min skole,kom der en dreng og jeg vidste så ikke lige at han stod lige omme bag hved mig i fritkvarteret så mig og min veninde vi gik og talte om ham og jeg sagde at jeg syndes at han var rigtig sød.
LizaMus
15. januar 2011 14:31:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra ponyDia:

"ja! skriv jeres pilige historie her... jeg har en.
BRAAAAAAAAAAAAOW!
Min mor var til møde og jeg stod på rulleskøjter imens(inden-for) og så skulle jeg da også lige vælte? og der lød et stoooort "BRAAAAAAAAAAAAAAOW!!" og så kom alle bare ud og gloede på mig og sagde "ej er du okay?" "der skete ikke noget vel?" "skete der noget?" og jeg sad bare der midt på gulvet og kiggede forvirret på dem go sagde nej til dem alle, men det gjorde nu lidt ondt<-:
"
joseselle
2. februar 2011 16:14:27 Anmeld

Tilbage til toppen
kkkk
joseselle
2. februar 2011 16:31:15 Anmeld

Tilbage til toppen
vi er to piger der har en virkelig pinlig histore.
Mig og min veninde skulle begge på toiletet, og det blev på en måde en konkurénce om hvem der kom først. Jeg nåede at sætte mig på toiletet og hive mine bukser ned da hun kom op af trappen. Da jeg var begyndt at tisse, kom min veninde ind af døren og flåede i mig. Hun var alt for stærk, så hun hev mig ned på gulvet og der sad jeg og tissede. Først da hun havde revet mig af fandt hun ud af at jeg tissede. Det var mega pinligt, men jeg hævnede dog da jeg skulle i bad, for jeg puttede sæbe i hindes mund. Hilsen pigerne der fra nu af tar jer sit toilet
gomille100
8. februar 2011 18:17:25 Anmeld

Tilbage til toppen
hej nu ska i hører min pinligste historie
jeg var hjem hos min vinine sara vi var 3 nethe mig og sara og jeg sku så meger madgt tisse og sara og nehte fik mig til at grin så marget at jeg tisset i bukserne det var pniligt og jeg har ik nogle sans for humer jeg griner bare at nogle siger kage
kh tissepigen
XxMFSxX
16. februar 2011 23:42:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg var i Tivoli med min bedsteveninde, og vi skulle så prøve radiobilerne, vi kom så ind og der var en hel klasse og så os der kom ind på sammen tid.. Der var så to ret pæne drenge. ;I og alle de der kørte efter os det var lidt flovt.. lidt senere mødte vi de der to pæne drenge, og vi begyndte at snakke lidt med dem. :I da det var ved at være aften mødte vi dem igen, der kom den ene af de pæne drenge over os spurte om vores nummer, han nåde så kun og få min venindes nummer.. han spurte så om mit nummer. ;I og min venindes spurte om hans vens nummer men han svaret ikke når hun skrev til ham. men de begge skrev hele tiden til mig, om at jeg var lækker og alt muligt.. og jeg har været kærester med den ene i et halvt år nu, så det var både flovt men også dejligt at vi mødte dem.

Man må sige at det er den bedste tur i Tivoli noglesinde. <3
yrsa
14. maj 2011 13:50:52 Anmeld

Tilbage til toppen
hej jeg læser olivia og nu til min pinlige historie der var en gang min veninde sage at da hun skulle pølle så kom til at gøre det på gulvet og bag efter trådte hendes far i pøllen da jeg hørte det sage en anden af mine veninder at da hun var lille og hun skulle pølle så gik hun bag sin dør og lavede pøller der
Sussette
17. maj 2011 17:20:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Heyz Olivia Først tak for ét superfedt blad :-). Nu til min historie: Jo det var engang hvor vi skulle lave skolekomedie og jeg skulle være prinsesse. Da jeg stod op kiggede jeg ind i mit skab efter trusser, havde ikke ikke flere. Jeg tænkte at det nok skulle gå, for jeg skulle have en lang kjole på. Jeg tog kjolen på og min mor kørte mig afsted til skolen. Jeg var klar til at gå på scenen, men undervejs faldte jeg over min kjole og jeg lavede en koldebøtte, så jeg lå på maven. Jeg lå sådan at alle kunne se min bare. OG DET BLEV VÆRE. Jeg har nogt med at når folk griner kommer jeg til at prutte, så det gjorde jeg. Publikum grinede helt vildt. Så kom min lære ind og trak mig med ombag tæppet. Hun spurgte om jeg ville være med mere, og det ville jeg slf. Godt. Resten af dagen gik det fint, men det var den pinligste dag i mit liv.
Bellazia
10. juni 2011 17:06:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Til Olivia. Tak for et super blad.

Jeg var forelsket i en dreng. Vi gik i en skov på vores skole, som man kalder "abestien". Jeg skulle selvfølgelig lige vise mig lidt, og så svingende jeg mig i en gren. Da jeg skulle hoppe ned, skete det pinlige. Da jeg ramte jorden, lød den største og mest ulækre prut nogensinde. Han begyndte at råbe "ADDD!!!!! Bella har slået en pruuut Bella har slået en pruut". Det var bare megapinligt, og næsten alle pigerne i klassen, var foelsket i ham, så de sagde bare " Ad, hvor er hun klam, kom" Så gik han med dem, men efter skole spurgte han mig, om vi skulle gå ovre i abestien. Det sagde jeg selvfølgelig ja til. Vi sadte os ned på en stor gren ved siden af hinanden. Så sagde han lige pludselig. " Det er da ret charmerende". Vi begyndte at grine. Da jeg åbnede mine øjne efter mit grin, var han mund lige foran min, og selvfølgelig ville jeg kysse med mig. Det værste var, at da vi havde siddet der et minut eller to, og tungen var ved at blive træt, opdagede jeg og min jaaa..... Kæreste, at hele klassen stod og lurede, det var også lidt pinligt.
Lalapiien
10. juni 2011 21:41:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Dukkevognen

Engang(i mandags) gik mig og min veninde med en dukkevogn hvor der lå en dukke nede i som man kunne tænde. Vi havde tændt den da en dreng fra vores klasse kom forbi der kom også 3 drenge fra 3. klasse(vi går i 4.) og en anden dreng fra vores klasses lillebror. Selvfølgelig vidste alle det dagen efter(tror faktisk det er glemt nu)

No music = no life
Stephine
11. juni 2011 15:19:29 Anmeld

Tilbage til toppen
? Det forstod jeg altså ikke helt
Ashley-Tisdale1
5. juli 2011 18:48:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay, den her pinlige historie skete for nogle dage siden..
Jeg cyklede udenfor med min veninde, vi skulle lige til at forbi et hjørne & jeg begynder at synge "Oh hey, didnt see ya there guess what i just did, had sex, undressed, saw her boobies and the rest!" - Selvfølgelig står min 2. Bedsteveninde og min exkæreste lige rundt om hjørnet.. Så jeg siger "Løb løb løb" til min veninde.. De går så efter os, og jeg falder og slår hovedet ind i mit cykelstyr, og ruller ud på vejen.. og det så min ex så og begyndte at grine, det var så pinligt.. Men har dog prøvet ting der var pinligere.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk