Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hjælp til at overtale Options
Gæst
3. august 2008 19:19:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er en pige på 12 år der rigtig gerne vil have sort hår, men mine forældre synes det er for "ekstremt" sammen med det tøj jeg går i.

Så jeg vil gerne have hjælp til, hvordan jeg kan overtale dem. Og synes I overhovedet, at jeg skal gøre det? Altså mine forældre synes ikke jeg er gammel nok, men de synes sådan set slet ikke jeg må farve mit hår..

Vil I ikke være søde, at hjælpe?
Gæst
3. august 2008 19:30:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Prøv at sig, f.eks. noget med, at hvis de havde været dig, og at de så inderligt gerne ville noget, men deres forældre havde sagt nej, så vile de jo nok ikke stoppe med at plage'. Meeen, ellers så kan jeg ikke hjælpe, desværre. (;
xmaiken
3. august 2008 19:40:09 Anmeld

Tilbage til toppen
først&fremmest skal du lige snakke med dem, så de forstår hvor inderligt du gerne vil det. derefter kan i måske gå på en kompromis; du skal være rigtig sød og hjælpe med en masse ting i hus eller lejlighed over længere tid. så kan det være, at dine forældre bliver blødet lidt op, og du får måske lov til det?

^ håber, det kunne hjælpe.
Gæst
3. august 2008 19:40:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Det ved jeg desværre ikk..;(
Gæst
3. august 2008 19:46:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg siger nok det samme som xmaiken og Amazing ..
Jeg håber at du får lov :-)
Gæst
3. august 2008 19:49:09 Anmeld

Tilbage til toppen
hva hår farve har du?
håber du får lov til det...
Gæst
3. august 2008 20:01:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra Amazing:

"Prøv at sig, f.eks. noget med, at hvis de havde været dig, og at de så inderligt gerne ville noget, men deres forældre havde sagt nej, så vile de jo nok ikke stoppe med at plage'. Meeen, ellers så kan jeg ikke hjælpe, desværre. (;"
Gæst
3. august 2008 20:17:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra Athenes_skat:

"hva hår farve har du?
håber du får lov til det..."
Jeg har blond hår og hader det..
Gæst
3. august 2008 20:18:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra xmaiken:

"først&fremmest skal du lige snakke med dem, så de forstår hvor inderligt du gerne vil det. derefter kan i måske gå på en kompromis; du skal være rigtig sød og hjælpe med en masse ting i hus eller lejlighed over længere tid. så kan det være, at dine forældre bliver blødet lidt op, og du får måske lov til det?

^ håber, det kunne hjælpe."

Jeg har snakket med dem. I halvanden time
EnCharlotte3
3. august 2008 20:44:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg havde sort underhår og pandehår så fik jeg farvet resten af mit hår så sagde min mor bare pludselig at jeg gerne måtte. Du kunne jo evt. tage lidt af gangen?, eller spørger om du ikke må prøve sådan noget farve der holder 8 vask, så kan dine forældre se hvordan du ser ud med sort hår?
Gæst
3. august 2008 20:58:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra EnCharlotte3:

"Jeg havde sort underhår og pandehår så fik jeg farvet resten af mit hår så sagde min mor bare pludselig at jeg gerne måtte. Du kunne jo evt. tage lidt af gangen?, eller spørger om du ikke må prøve sådan noget farve der holder 8 vask, så kan dine forældre se hvordan du ser ud med sort hår?"

Ja, det kunne jo være en ide. Jeg har foreslået, at jeg kunne få hår ligesom Avril Lavignes gamle hår, og det syntes de lød bedre, for så skulle jeg heller ikke farve det hele tiden. Men de synes alligevel ikke jeg rigtigt er gammel nok. Og det synes de sådan set aldrig jeg bliver..
Gæst
3. august 2008 21:46:02 Anmeld

Tilbage til toppen
De kan da ikke bestemme hvordan du gerne vil have dig selv til at se ud?
Gæst
3. august 2008 22:00:29 Anmeld

Tilbage til toppen
ved ikke.
sorry. men håber du får lov(helt klart)
EnCharlotte3
3. august 2008 22:28:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra Dimsen_xb:

"Citeret fra EnCharlotte3:

"Jeg havde sort underhår og pandehår så fik jeg farvet resten af mit hår så sagde min mor bare pludselig at jeg gerne måtte. Du kunne jo evt. tage lidt af gangen?, eller spørger om du ikke må prøve sådan noget farve der holder 8 vask, så kan dine forældre se hvordan du ser ud med sort hår?"

Ja, det kunne jo være en ide. Jeg har foreslået, at jeg kunne få hår ligesom Avril Lavignes gamle hår, og det syntes de lød bedre, for så skulle jeg heller ikke farve det hele tiden. Men de synes alligevel ikke jeg rigtigt er gammel nok. Og det synes de sådan set aldrig jeg bliver..
"

Det ville jo være en skarm hvis du blev sorthåret og fortrød det, derfor kunne det jo være en idé at købe det som går ud efter nogle hårvaske:-).
Gæst
4. august 2008 11:56:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Citeret fra EnCharlotte3:

"Citeret fra Dimsen_xb:

"Citeret fra EnCharlotte3:

"

Det ville jo være en skarm hvis du blev sorthåret og fortrød det, derfor kunne det jo være en idé at købe det som går ud efter nogle hårvaske:-)."

Ja, men det er jo sådan noget man selv ordner.. Altså jeg har blond hår, så det kommer jo meget an på, hvilken farve man bruger. Jeg havde engang en ven der farvede sit hår sort med henna (han havde lyst hår) og så blev det gråt. Der er også mange, hvor deres hår blev lilla i stedet for..

Men jeg kan godt se det. Tja, jeg kan jo prøve, at finde ud af det sammen med dem. Min mor siger jo alt muligt om, at så skulle det være noget tæt på min egen hårfarve, men jeg hader mit blonde hår.. Det er dumt.
Miku-chan
25. januar 2015 20:33:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Beklager. Sort pandehår klæder de færreste:/
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk