Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

please, HJÆLP!!!!!!!!!!!!! Options
pigen!
27. juli 2011 22:16:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har været vild med en dreng i 4 år og nu har han lige spurgt min søster om hun ville komme sammen med ham, og hun sagde JA.
Hvad skal jeg gøre??
Er helt knust: C
Please hjælp, hvordan kommer man over"kæreste sorger"?
greenday-love
28. juli 2011 10:22:28 Anmeld

Tilbage til toppen
hey jeg ved det du skal bare opføre dig sådan lidt fjollet og ja over for ham og mega underlig så han ikkke gider at vare sammen med din søster men du må heller ikke blive for meget så din søster kan se hvad du prøver på (jeg går i 5 og ved alt om den slags he he )
og ja . nu skal du bare vendte i en måndes tid og så skal du imens du vendter skal du prøve at hele tiden at være sammen med dig og ja til sidst ja så er i måske venner og kan blive til noget mere hvis i vil

Be god fornøjelse
matildabieber
1. august 2011 12:58:28 Anmeld

Tilbage til toppen
prøv at blive venner med ham og så måske bliver han vild med dig
-SL-Freak
29. august 2011 17:24:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Du skal simpelhen vinde ham!
Du har besluttet du vil ha ham og så skal du i det mindste prøve at få ham, din søster skal ikke have den ære!!!!
Prøv at gøre at han lægger mærke til díg spil kostbar og bare håb at du er noget for ham!:-)))
roxy
5. september 2011 19:29:27 Anmeld

Tilbage til toppen
har du prøvet at sige til din søster hvad du føler, da hun sagde ja?? det kan være at hun tænker over det.
den_smukke_sophie<3
29. september 2011 20:13:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg syntes du skal sige til din søster at du faktis også godt kunne lide ham og hvis hun er lige glad
så lad som om du er ligeglad smiil til ham vær sød virk lidt kloset tro mig har prøvet noget ligende
gør sådan at han bedre kan lide dig gør dig lækker ver dag måske virk lidt vild med ham så han kan se det
og lad din søster vide at nu er der krig omkring ham og få hende til at give op uden at være ondskabsfuld
<3<3<3
Markmuz
12. oktober 2011 17:04:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Du kan ikke gøre noget. Han er hendes og du er en dårlig søster hvis du prøver at få fat i ham. Det vil simpelthen ikke være fair hvis du bare tog ham, respekter det. Andet er der ikke at gøre. Det er en skrevet regl mellem søskende at man ikke tager hinandens kærester. Det er en fyr ikke værd. Nogle gange er livet bare surt men tro mig, det bliver værre. Lad være med at hænge så meget fast i det nu. Vær dig selv og støt din søster..
Hope-girl
13. oktober 2011 17:44:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Prøv at sige til din søster, at du er vild med ham og spørger, hvad netop DU kan gøre! Så kan hun måske hjælpe dig? Jeg har været forelsket i min søsters bedste venindes bror! OG min søster og min søsters bedste venindes bror kom kun sammen i en uge kun! Og da jeg fortalte hende jeg var vild med ham, hjalp hun mig og takket være hende er broren og jeg nu kærester. Prøv ad! Hvis det ikke hjælpper så bare spørg! Jeg er der til tjeneste! ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Bella37
16. oktober 2011 10:42:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Sig det til din søster eller prøv og komme over ham og en dag kommer han kravlene tilbage;) men husk på at din søster har ham som kæreste og du kan risikere at han ikke kan lide dig mere!
Held og lykke du har fortjent ham!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk