Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

ka´li´, kan ikke li´ Options
greenday-love
28. juli 2011 10:34:09 Anmeld

Tilbage til toppen
ok jeg vil grene lave en lille test
jeg kan godt li´ JUSTIN BIEBER han er nice men der er mange andre der ikke kan li´ham så her er først nogen begrundelser for det:
Drenge er misundlige ¨
Piger tror de er seje hvis de ikke kan li´ JUSTIN BIEBER

og nu vil jeg spørger alle Olivias medlemmer om de kan li´ham eller ej
så her er hvad i skal gøre:
skriv om i kan eller ej og grene begrundelser for hvorfor og ja så tjekker jeg i aften hvormange og så skriver jeg det resultat der nu bliver

PS jeg elsker altså og så greenday (som i kan se) men jeg gad ikke at hedder noget med JUSTIN BIEBER for der er så mange der hedder noget med det.
emilie2002
29. juli 2011 11:03:43 Anmeld

Tilbage til toppen
justen bieber;)
celene
19. januar 2012 21:50:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Han er da lækker og synger godt. Jeg er ikke vild med ham som sådan.
13jha
20. januar 2012 18:55:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej. Jeg kan ikke lide hans sange og stil, og så bruger han autotune hvilket tit er et tegn på, at sangeren i virkeligheden ikke kan synge.
Jeg har ikke noget imod ham som sådan, og det er overdrevent at sige, at man enten elsker ham eller hader ham, for det kan man ikke - kun de få, der kender ham personligt.

Jeg er genial!

BTW, tjek lige min og rap ands julekalender ud her!
Frederikke2912
20. januar 2012 19:21:59 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg kan godt li ham....
begrundelse: han synger rigtig godt, haan stemme er helt unik.. Han elsker sine fans, vilket jeg syntes er rigtig godt, han er pæn og virker rigtig sød !!:D.....
I_Love_JB_
21. januar 2012 21:08:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Kan godt lide Justin Bieber. Har de samme begrundelser som Frederikke2912 han er i det hele taget helt unik :)
bibla
22. januar 2012 19:32:15 Anmeld

Tilbage til toppen
greenday-love wrote:
ok jeg vil grene lave en lille test
jeg kan godt li´ JUSTIN BIEBER han er nice men der er mange andre der ikke kan li´ham så her er først nogen begrundelser for det:
Drenge er misundlige ¨
Piger tror de er seje hvis de ikke kan li´ JUSTIN BIEBER

og nu vil jeg spørger alle Olivias medlemmer om de kan li´ham eller ej
så her er hvad i skal gøre:
skriv om i kan eller ej og grene begrundelser for hvorfor og ja så tjekker jeg i aften hvormange og så skriver jeg det resultat der nu bliver

PS jeg elsker altså og så greenday (som i kan se) men jeg gad ikke at hedder noget med JUSTIN BIEBER for der er så mange der hedder noget med det.

Jeg elsker ham, begrundelsen har jeg skrevet i min blog :-* men jeg ELsker ham!! :-O

MARK!!3
Emilia13
24. januar 2012 12:45:24 Anmeld

Tilbage til toppen
hadder ham og nej jeg tror ikke jeg er sej bare fordi jeg hadder ham
Hope-girl
19. februar 2012 23:44:56 Anmeld

Tilbage til toppen
50% kan jeg lide ham... Jeg kan godt lide hans sange og hans stil + personlighed, men jeg synes det er overdrevent at skrige bare når man siger hans navn, og besvime, når man ser ham i hverdagen eller rører hans ben eller hånd under en koncert...
mussien
21. februar 2012 07:40:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej jeg kan ikke lide hans sange og hans sangstemme
Er nu mere til en som Rihanna som i kan se på mit billede

I got my girls, I got my boys, I got the music, that's enough for life.
laur7964
23. februar 2012 21:54:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Elsker Justin Bieber
Begrundelse: Han er lækker, synger godt, sød mod sine fans, han er bare helt...............fantastisk<3<3<3<3
ossy
23. februar 2012 23:01:30 Anmeld

Tilbage til toppen
JEG ELSKER JUSTIN BIEBER SERIØST HAN ER DEN BEDSTE!!! Begrundelse fordi han inspirrer mig til mange ting nogle gange har jeg det næmelig svært i mit liv og tænker nogle væmmelige ting om mig selv, men når jeg så høre de sange han synger gør det mig i bedre humør og hele mit humør bliver bare KANON så til alle jer der ikke kan lide ham så tænk jer lige om før i skriver noget grimt om ham altså vis i gør det fordi han hjælper faktisk mange mennsker her i livet ! <3<3<3
LucyPotter
27. februar 2012 21:04:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg Elsker Justin, ikke fordi han skriver mega god musik, så ville jeg bare kunne lide musikken.
Det der gør Justin så Special er at han er en meget stor insirration, han får mange piger til at tro på deres drømmer, og opfordre dem til at følge dem. Han er meget ærlig i alt hvad han gør, han tøre sie sin mening og bare være sig selv. Han er der altid for hans Beliebers, vi ved vi kan rejne med ham, og vi føler at selvom vi ikke har mødt om, så holder han aligvel er os. Og så Han kan altid få mig i godt humør hvis jeg er ked af det. Det er grunden til jeg Elsker ham

Vil lige sige til dem der siger han ikke kan synge fordi han burger autotune, måske skulle i lytte til my world acoustic. Til Jer der mener han synger som en pige Lyt til "Mistle toe" Jer der kun mener han synger om piger lyt til "pray" Jer der siger han a gay (bøsse) søg på Selena Gomez og Justin Bieber, og så kan i ikke sige det mere.

Jeg er ikke såden en pige som ikke kan klare dig hvis du ikke syndes han synger godt. Sådan er det slet ikke. Vi er alle forskellige med forskellige meninger og holdninger og det skal der være plads til. Kan bare ikke forstå alle dem som svinder ham til og kalder ham alt muligt, det er vildt respekt løst. Og det gælder alle kendte ikke kun Justin. De er også mennesker. Har aldrig selv svindet en kendt til og vil aldrig nogle sinde gøre det

believe in everything because everything's reachable
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk