Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Historie)pigen der skar i sig selv (del1) Options
jose_engel
28. august 2011 21:10:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Det var tidlig morgen, og klokken var kun 06:34. Det var sommerferie. Jeg stod op og gik ud på badeværelset. Endnu engang var der kradsemærker over det hele. Der røg dråber med blod ned på flisegulvet. "Sascha du skal... Merethe så alle sårene på hendes krop. "Hvad er der dog sket med dig?" Merethe kiggede på mig. Jeg turde ikke sige hende sandheden. "Jeg vasker det væk i badet mor" Jeg gennede min mor ud, og gik i bad. Det hele var uvirkeligt. Tænk at jeg skærer og kradser i mig selv! Jeg kiggede på gulvet med alt blodet. Uheldigvis lå der en neglesaks fremme. Jeg gik ud og tog saksen med ind i badet. Jeg tog saksen hen mod min arm og klippede noget hud af. Det landede på gulvet, og der røg blod ned. Det gjorde forbandede ondt, men jeg kunne ikke gøre noget ved det. Når man er vendt sig til noget er man vendt sig til noget! Jeg tog shampooen, og smørede det ud over alle sårene. Det sviede og kløede rigtig meget. Jeg vaskede det hele af, og gik ud af badet. Jeg vandt 13 plastre og placerede dem hvor sårene var. Jeg kiggede på mig selv. Der var en rød hånd på min kind. Det var lussingen jeg gav mig selv i nat. Tanken om at jeg skærer i mig selv er forfærdelig! Skammen man har.... Hvis i vil vide hvorfor jeg skærer i mig selv, så er det fordi det gør mig glad. Min far døde for 1½ år siden. Ingen ved min hemmelighed, og jeg har heller ikke tænkt mig at fortælle den. Hvad mon de andre vil tænke om mig? sindsyg, tosset, farlig? hvad som helst! De ville hade mig, tro mig! Jeg tørrede mig og tog tøj på. Jeg havde intet smil. Det var i hvertfald borte.. Jeg kunne ikke smile mere. Jeg gik ud af døren, og ind i stuen. "Mor? hvor er du" intet svar. "MOR!"

næste afsnit kommer på et tidspunkt
mil1234
29. august 2011 12:52:31 Anmeld

Tilbage til toppen
ej hvor er den spændene jeg kan næsten ikke
vendte til næste afsnit kommer =D
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk