Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hvordan kommer jeg over ham??? Options
-SL-Freak
28. september 2011 16:37:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej, der har vært en dreng i min klasse jeg har vært vild med.
Så en dag der skrev jeg: Laver??:-) Så svarede han: Keder<3 dig???:-)
Så senere skriver han dette: Hvem kan du godt li fra klassen???
Så skriver jeg så at han skal skrive det først men han vil have at jeg skal skrive det først så skriver jeg så: Dig<3:-* så vil jeg så vide hvem han kan li så gider han ikke og svare så finder jeg ud af for nogle af mine veninder går i fritidsklub med ham et andet sted end hvor jeg går de siger så han har sagt det til alle og gør grin med mig.:-((
Fuc* jeg hader ham ligenu men problemet er jeg stadig er vild med ham men han er jo en kæmpe nar hvordan kommer jeg over ham.???
Amalie1305
28. september 2011 20:29:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis du ikke kan komme over ham, så lad være! Men bliv ved. Jeg forstod ikke helt, hvorfor det var, at han ikke er vild med dig. Find i hvert fald ud af det, og hvis der så er noget du kan ændre, så skal du gøre det hvis du har lyst. Jeg ved godt at min kommentar er meget dårlig, men du burde gøre din tekst lidt mere forståelig.

Håber jeg kan hjælpe:)
@nne
21. oktober 2011 21:15:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Prøv at være modig*

*jeg mener fx.: en pige der ved det spørger dig hvem du kan li for at drille dig, Så svarer du: (ham drengen du kan li)

Håber du kan bruge

Love Twilight'-,
nata3631
21. oktober 2011 21:21:55 Anmeld

Tilbage til toppen
ved det ikke han er jo en kæmpe nar! og jeg ved du snart vil være sikker på han ikke er det vær prøv at spørg hvorfor han gjorde som han gjorde og´hvorfor han ikke kan lide dig

I'm not a freak, i love just the music!! 333 Nik & Jay forever!!! 3333
One Direction, Harry Styles LOOOVE!
Be you because you are cool!!!
mil1234
21. oktober 2011 23:27:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Måske gør Han det fordi Han godt kan lide dig
Ej jeg ved det ikke men i mine
Øre lyder det til at Han er en kæmpe nar
Men problemet er at du
Stadig kan lide ham så jeg kan desværre ikke gøre noget
Mit eneste råd er at glemme ham
Det kan godt være du ikke kan men prøv
Hope-girl
22. oktober 2011 01:45:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Prøv at snakke med ham om det, også selvom han ikke tør, Da det skete for mig, hvor en pige fra min gamle klasse råbte, hvem jeg godt kunne lide gik jeg hen til hende og gav hende en flad, bagefter snakkede jeg med drengen og vi var kærester i et år. Vi er rigtig gode venner nu! Men, hvis han bare afbryder dig hele tiden når i snakker sammen, så drop ham og prøv at vær sammen med lækre fyr nr. 2? Det er mit råd! ;) ;) Håber det hjælper dig! ;)
M@ri@
24. oktober 2011 18:53:04 Anmeld

Tilbage til toppen
-SL-Freak wrote:
Hej, der har vært en dreng i min klasse jeg har vært vild med.
Så en dag der skrev jeg: Laver??:-) Så svarede han: Keder<3 dig???:-)
Så senere skriver han dette: Hvem kan du godt li fra klassen???
Så skriver jeg så at han skal skrive det først men han vil have at jeg skal skrive det først så skriver jeg så: Dig<3:-* så vil jeg så vide hvem han kan li så gider han ikke og svare så finder jeg ud af for nogle af mine veninder går i fritidsklub med ham et andet sted end hvor jeg går de siger så han har sagt det til alle og gør grin med mig.:-((
Fuc* jeg hader ham ligenu men problemet er jeg stadig er vild med ham men han er jo en kæmpe nar hvordan kommer jeg over ham.???

Altså for mig lyder han som en kæmpe nar! Så jeg syntes du skal skrive en besked til ham, hvorfor han gjorde det og måske ignorere ham, et stykke tid?? ;)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk