Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvor meget kan du lide Medina?
Vælg Stemmer Statistik
Ad, hun er klam at høre på. 1 14 %
Hun stinker. 0 0 %
Hun har en underlig holding. 0 0 %
Hun laver nogle O.K sange, men synes ikke om hende 2 28 %
Hendes sange er fede at danse til 2 28 %
Hun er sej. 1 14 %
Jeg tror på at jeg er den største fan. 0 0 %
Jeg holder af hendes musik mere end andre. 0 0 %
HUN ER MIN GUD!!!!! 1 14 %

Medina. Options
Steph95
3. november 2011 17:29:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej Oliviafans.Danse

Jeg ville høre om der var nogle store Medina fans herinde, som havde noget helt specielt at sige til hende, så vil jeg give hende en super lang besked om hvor stolte vi er over hendes rigtig fede musik. Hendes nye numre osv. Jeg holder jer gerne opdateret i hvad der sker i hendes liv hvis i ønsker det. - Da jeg har fået flere forskellige beskeder fra hende. Smid jeres mening ind, og jeg laver et eller andet lidt sjovt om hende, så hun også kan se at vi Oliviafans synes godt/ikke om hende. Jeres mening kan ikke være forkert.
- PLease, skriv jeres mening. Jeg selv, personligt. Vil også rigtig gerne vide den, da jeg selv er utrolig stor fan af hende :-)
katrinececilia
3. november 2011 19:13:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes at hun er en Fantastisk dygtig sanger! Og så laver hun nogle Fede sange. Hendes musikvideoer er virkelig flotte

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige! Hun Er fantastisk smuk ;D

HEJ HEJ
nata3631
4. november 2011 16:01:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes hun er god, men hendes nye musik video synd for dig bryder jeg mig ikke om, pga. hun bruger små børn der skal rører ved hinanden, og det er os lidt snyd hun oversætter sine danske sange så hun tjener jo dobbelt¨på, og har hørt hende live tre gange og alle gangene har hun sunget falsk ¨når den høje tone kom, men ellers har jeg ikke noget imod hende, jeg hører faktisk tit hendes musik, men jeg tror jeg holder mig til nik og jay ;)

I'm not a freak, i love just the music!! 333 Nik & Jay forever!!! 3333
One Direction, Harry Styles LOOOVE!
Be you because you are cool!!!
Steph95
4. november 2011 20:08:30 Anmeld

Tilbage til toppen
katrinececilia wrote:
Jeg synes at hun er en Fantastisk dygtig sanger! Og så laver hun nogle Fede sange. Hendes musikvideoer er virkelig flotte

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige! Hun Er fantastisk smuk ;D

HEJ HEJ

- Hvor er det fedt at høre, tak for din feedback :-)
Steph95
4. november 2011 20:10:56 Anmeld

Tilbage til toppen
nata3631 wrote:
Jeg synes hun er god, men hendes nye musik video synd for dig bryder jeg mig ikke om, pga. hun bruger små børn der skal rører ved hinanden, og det er os lidt snyd hun oversætter sine danske sange så hun tjener jo dobbelt¨på, og har hørt hende live tre gange og alle gangene har hun sunget falsk ¨når den høje tone kom, men ellers har jeg ikke noget imod hende, jeg hører faktisk tit hendes musik, men jeg tror jeg holder mig til nik og jay ;)

Stanger - Doh, hvor er det træls at høre på, men det O.K. Det er din mening. - tak for dit feedback :-)
Philippa
7. november 2011 12:42:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Har engang været MEGA stor fan, og har da hendes gamle cd både på dansk og engelsk, hun synger vildt godt! Men når det er live, går det ikke aaaaaltid godt :) Hun er i ihvertfald på min top 5 over sanger ;)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk