Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Pennevenner ? :O Options
SandieIranii
5. november 2011 00:32:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej allesammen!

Jeg er en pige ved navn Sandie, som er 13 år gammel Jeg søger Pennevenner, som i nok kan læse deroppe, men altså jeg vil skrive lidt om mig selv i første omgang

Jeg er en pige med et langt brunt hår, og er meget smal af min alder
Jeg halv halv af hver slags, så det vil sige at jeg er halv dansk og halv iransk, stolt! ;)

I min fritid går jeg ikke rigtigt til noget foreløbigt, men har tænkt mig at starte til Fitness, for børn selvf. Men nu må vi se
Jeg har dog gået til dans førhen, men jaa det var ikke lige det dans som jeg ledte efter, så jeg droppede det
Ellers i min fritid er jeg sammen med mine fantastisk veninder, de betyder alt for mig. <3<3 Også går jeg i skole, i 7.A. Også sidder jeg på bærbar. Og går en tur, eller løber en tur

Vis man så skal zoome tæt ind på hvad jeg drikker og spiser og yndlingsting osv.
Så vil jeg så sige at jeg ELSKER pizza og jeg ELSKER Cola, man kan næsten kalde mig en Colaholiker ! xD
Jeg kan dog også lide æbler, og meget andet.. *Host host* Og slik

Jeg høre tit musik, og det er sådan lidt forskelligt fra sanger til sanger hvad jeg høre. Men jeg høre dog Rihanna - Katy perry - Og mange andre. Film eller tv, vis det lyder bedre? ser jeg ikke så tit, bortset fra de tv-serier jeg følger med i. Men jeg kan godt lide genren komedie, gyser, drama.! Jeg kan virkeligt godt også lide at læse, krimier og spændende bøger

Jeg går ikke med makeup, da jeg syntes at det ødelægger huden, jeg er bare naturlig

Jeg vil gerne stille nogle krav til dig:

Du skal være mellem 11-14 år gammel
Du skal ikke være snob
Du skal kunne holde på hemmeligheder
Du skal have en Facebook, email, gsm eller hvad mere der nu finder
Du skal kunne skrive

Jeg har Facebook, gsm, email, movellas, youtube, og meget andet

Skriv her i forummet, med en Facebook eller email, og jeg vil kontakte dig hurtigst muligt, skriv lidt om dig selv

Jeg håber at jeg lyder som noget for dig, jeg søger pennevenner
Belieberz
5. november 2011 18:28:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Opfylder alle dine krav!:D Jeg hedder Mathilde xD

tille-stensgaard@hotmail.com
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk