Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Er du'h Forelsket? Options
sofia+molly
20. november 2011 19:43:19 Anmeld

Tilbage til toppen

Hvis du er forelsket Og har nogle Spørgsmål' Så stil dem til mig!

Hvis du har et problem Med en dreng?.............Stil det til mig!Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Plystre Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Plystre Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe

'33Love'33
Sarahbiebershah
21. november 2011 17:32:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har jeg har lige mødt ham over skype men jeg vil gerne være mere end venner han virker bare ikke så intrretest
sofia+molly
21. november 2011 19:10:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Det du ska' gøre er at........Vendt! ka' du VideoChat? Når men hvis du kan og du ska' Chat med ham så......*magisk trommevivel* Først: 1 Se godt ud 2, Ik vær streeset men Virk Cool! 3......Læg an på' ham!!!!!

Tak fordi du Skrev håber Mit' svar Var' Godt;-)

'33Love'33
Sarahbiebershah
22. november 2011 14:42:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Nårhh oka tak søde
bibla
23. november 2011 13:06:57 Anmeld

Tilbage til toppen
forelsket i en dreng jeg kun har mødt en gang til en fra min klasses fødselsdag han bor i viborg og jeg bor i fredericia hvad gør, jeg?

p.s jeg har sprgt om han kunne lide mig han sagde ja, men lød også lidt i tvivl?!

MARK!!3
Hope-girl
23. november 2011 15:18:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej! Jeg er forelsket i en dreng og... jeg er for genert til at tale med ham og blive venner først..... Jeg tror mine svar kommer af musikken, men når han står foran mig og jeg skal til at sige det, spørger jeg ham bare om lektier.... Kan du hjælpe mig? PLEASE??????
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk