Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hej Options
lavi2009
27. november 2011 20:21:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej er der nogle der kan hjælpe mig.

Jeg er vild forelsket i en dreng fra min klasse men jeg tør ikke sige det til ham.
Hvad skal jeg gøre???
hjælp mig!!!!!!!

Hilsen pigen der er forelskede.
laur7964
28. november 2011 19:30:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Sådan har jeg det også lige nu, det er det væreste
sofia+molly
30. november 2011 16:50:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Sig Det' dov Til Ham!?'

I ka' jo ik' bare Stå/side Ned Hele Dit Liv' Og VENDTE til' i Tør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

'33Love'33
Olivia99
1. december 2011 17:06:06 Anmeld

Tilbage til toppen
snakker du med ham? og kan han også lide dig? jeg er lige blevet kærester med den mest sødeste fyr i min klasse og altså vi fandt hurtig udaf at vi kunne lide hinanden, så sagde vi til hinanden vi ville godt være kærester (det hjælper virkelig meget hvis man snakker over skype, altså hvis man har det) men ingen af os viste ikke hvem der skulle spørger også blev vi kærester lidt af sig selv :D så du skal bare give dig god tid ;:D

O-genki desu ka? :-D
13jha
31. december 2011 15:36:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis du ikke vise dine følelser, skal du tænke over en gang til, om du nu er forelsket i ham.

Jeg er genial!

BTW, tjek lige min og rap ands julekalender ud her!
Emilia13
28. januar 2012 19:18:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Olivia99 wrote:
snakker du med ham? og kan han også lide dig? jeg er lige blevet kærester med den mest sødeste fyr i min klasse og altså vi fandt hurtig udaf at vi kunne lide hinanden, så sagde vi til hinanden vi ville godt være kærester (det hjælper virkelig meget hvis man snakker over skype, altså hvis man har det) men ingen af os viste ikke hvem der skulle spørger også blev vi kærester lidt af sig selv :D så du skal bare give dig god tid ;:D

enig
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk