Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hjælp mig!!!! Options
gabriela12blue
14. december 2011 11:39:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Hjælp piger hjælp mig...

Jeg har ingen venner kun en dreng han er sød og sjov men jeg kunne godt tænke mig at få nogle pigevenner men der er ingen jeg kan li jeg har prøvet dem alle og det er så slemt at jeg måske skal flytte skole men jeg vil jo ikke flytte væk for ham der drengen plzzz hjælp mig...Tenker
kat1212
14. december 2011 19:55:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Prøv at snakke med din lærer det kan være han eller hun kan snakke med hele klassen og måske får pigerne så lidt set hvem du er.

KÆRLIGST kat1212 <3<3
LinaBieber
20. december 2011 11:13:27 Anmeld

Tilbage til toppen
det er også sket med mig engang. men jeg havde kun en pigeven :(
det var fraktisk slet ikke sjovt, at opleve sådan noget.
men hør her, det jeg gjorde var bare at smile heletiden, og lod som ingen ting,
du skal bare virkelig normal og selvsikker, hvad skal du bruge de piger til fra din klasse.
jeg kan se på dig du er en virkelig sød pige :P
Nogle gange må man give slip på noget, og prøve noget nyt. det gjorde jeg :D!
fik det meget bedre,jeg ved du kommer til at savne drengen. men han er ikke væk foraltiid :)
math960h
20. december 2011 23:09:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Nyd at du har en sådan god drengeven som du har! Det er der jo intet forkert i. Og hvis du bare er dig selv, og åben overfor de andre piger, skal de nok finde ud af, at du er en rigtig sød pige. Bare vær dig selv, det er det vigtigste!
CrazyThilda
2. januar 2012 15:06:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis pigerne ikke er dig, så fuck da dem. Drenge venner er mindst lige så sjove at ha -efter min mening endnu sjovere!
Da jeg var på din alder, havde jeg stort set også kun drengevenner. Jeg sys det var super rart at være drenge typen. For så kunne man slås og tonse og komme af med sin energi. Jeg blev mere piget da jeg begyndte at få pige venner. Det brød jeg mig faktisk ikke rigtig om, jeg ville hellere være drenge-typen:b

Men hvis det går dig sådan på, at du ingen venner har, og skal flytte skole, så flyt skole og håb at du får flere venner. Bed drengen om hans nummer/MSN, hvad ved jeg, så I stadig kan holde kontakten og mødes engang imellem(:

Shit happens..
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk