Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Forkert!?? Options
Belieber5
25. januar 2012 21:28:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej.
Jeg er en pige på snart 15 som er i store problemer. Min tysk lærer er langtids-syg og vi har fået en 19-årig mega lækker vikar i stedet.
Han er så sød, og hver gang vi har ham, smiler han bare stort til mig og han er hele tiden i nærheden af mig, især når nogle af drengene fra klassen er.
Er virkelig ved at blive vild med ham.
Hvad skal jeg gøre? Det er jo nok meget forkert når han er vikar og sådan!
Hjælp!
Emilia13
27. januar 2012 12:19:43 Anmeld

Tilbage til toppen
lad vær med at gøre noget en vikar kan jo ikke være sammen med sin elev og det kan være han er sammen med nogen
Dana40
27. januar 2012 19:51:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Enig med Emilia13

"I like girls, who eat carrots"
- Louis Tomlinson ♥
I'm_Am_A_Real_Beileber
30. januar 2012 15:57:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvor gamle er vikaren?;OO

#Justin Bieber - Follow your dreams, and keep goin’..
13jha
2. februar 2012 09:16:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Du skal bare vide, at hvis han lægger an på dig, får du måske en lidt ældre kæreste, men han kan ikke blive lærer igen... :P

Jeg er genial!

BTW, tjek lige min og rap ands julekalender ud her!
Hope-girl
19. februar 2012 23:42:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Du skal bare tænke på at du kan anmelde ham, hvis der sker noget... Jeg mener du kan være sammen med nogle der er på din alder så du kommer væk med tankerne om ham... Hvis der sker noget og han virkelig lægger an på dig, så kan du anmelde det og han mister jobbet... Sådan er det... Ikke for at være streng, men der kommer sikkert rygter og andre ting om dig på skolen mellem dig og ham... Der kommer til at være nogen der synes du er mærkelig eller noget, og du vil ikke ha du bliver holdt udenfor vel? Vil bare hjælpe... :)
LucyPotter
27. februar 2012 21:11:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså for det første vil jeg sige at det er helt nomalt at blive forelsket i sin lære. Vi har en lærer på min skolel, som rigtig mange piger er ville med. Har aldrig selv været forelsket i en lærer og det er jeg også rigtig glad for.
Herefter er det vigtigt at tænke på at lærer og elever ikke må være kærster eller noget som helst i den stil.
Nu ved jeg ikke helt hvordan det er ved dig, men nogle gange kan det godt føldes som om en lærer er rigtig meget i nærheden er dig, eller smiler specielt til dig, uden at han gør det, eller uden han er bevidst om det.

Hvis du føler at han bliver ubehagelig over for dig ved, ved fx at lægee an på dig eller noget. Kan du altid melde ham så han bliver fyret og mister sit job.

Håber du kunne bruge det:)

believe in everything because everything's reachable
13jha
5. marts 2012 18:01:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror ikke, at problemet, som så mange åbenbart mistolker, er, at læreren lægger an på hende, men at hun er forelsket i sin vikarlærerting. Jeg beklager, men du kan ikke gøre meget. Han er lærer og bliver fyret, hvis han en dag viser følelser for dig.

Jeg er genial!

MJPW
9. marts 2012 16:27:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Belieber5 wrote:
Hej.
Jeg er en pige på snart 15 som er i store problemer. Min tysk lærer er langtids-syg og vi har fået en 19-årig mega lækker vikar i stedet.
Han er så sød, og hver gang vi har ham, smiler han bare stort til mig og han er hele tiden i nærheden af mig, især når nogle af drengene fra klassen er.
Hjælp!

Jeg kan ikke så det forkerte når der ikke er en speciel stor alders forskel på jer men lad ham tage det første skridt og pas på med hvad du gør
13jha
9. marts 2012 21:20:14 Anmeld

Tilbage til toppen
MJPW wrote:
Belieber5 wrote:
Hej.
Hjælp!

Jeg kan ikke så det forkerte når der ikke er en speciel stor alders forskel på jer men lad ham tage det første skridt og pas på med hvad du gør
Så du synes, hun skulle have ham fyret?

Jeg er genial!

Aquamania
16. marts 2012 19:23:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså jeg har også læst i Vi Unge.. Eller så var det Olivia..?
Nå, men ihvert fald i et blad, der var der en læser som var forelsket i sin lærer, også sagde han at han godt kunne lide hende, men det viste sig at hun var lykkelig gift :-)

Jeg siger det samme som LucyPotter:
Hvis du føler at han bliver ubehagelig over for dig ved, ved fx at lægee an på dig eller noget. Kan du altid melde ham så han bliver fyret og mister sit job.

Så synes jeg også at du skal sige det skoleinspiktøren, at du synes at det er ubehagligt og at han ligger an på dig.
Hvis der er en AKT - lærer på jeres skole, kan du også snakke med han/hun om det, også kan han/hun give dig råd.
Sig det også til dine forældre, også kan de måske tale med inspiktøren eller en anden lærer på skolen om det, hvis det er for svært for dig at sige det.

Håber det var hælp nok :-)
- Held og Lykke :-)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk