|

Tilbage til toppen
|
Hvis, du skulle date, en kendt hvem ville det så være? Og hvor ville I tage hen?
Harry Styles og jeg ville tage på en romantisk resturant og gå langs stranden efter daten. Efter det ville vi bare hygge os. Og en dag vil han invitere mig op på scenen og ROCKE LØS med ONE DIRECTION!!<3<3<3 # Harry U' rock my world!<3
|
|
Tilbage til toppen
|
En date med Louis Tomlinson!!! Først sku' vi i bio og bagefter spise middag et el. andet heeeeeelt vildt blæret sted!!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil på date med Zayn Malik!!! vi skal førts i Bio,så skal vi i Tivoli og prøver nogle viildt grinern ting!! så tagér vi ud og spiser, så går vi en tur og snakker!! ;D MIN DRØME DATE!! xD
Hejsa du vis du trykker på spoilern så er der et 1D billede ;D Spoiler (klikk for å vise) VH Lilla_pige :)   SE ZAYN KYSSER SKÆRMEN!! :D ONE DIRECTION!! :) ♥ ONE DIRECTION ♥ Zayn Malik ♥ Niall Horan ♥ Liam Payne ♥ Louis Tomlinson ♥ Harry Styles ♥  1...2...3 FLICK!!! :D ♥  My boys ♥ ツ  Oh yeah!?♥
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg ville gerne på date med Harry Styles Vi skulle først i biografen og så spise på en resturant og bagefter gå en tur i parken eller på stranden!!! Harry i love you!!!!
I got my girls, I got my boys, I got the music, that's enough for life.
|
|

Tilbage til toppen
|
En date med Zayn Malik med en tur i biffen og bagefter på en hyggelig restaurant og så til aller sidst et kys
Hey there!3 13 år Instagram: emmajanning
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|