Tilbage til toppen
|
Hej jeg heddder Amalie jeg er 13 år snart 14 i min fritid går jeg til fodbold og dans og hænger ud sammen med vennerne jeg er fan af one direction og justin bieber ¨ min y-d farve er lilla facebook:ja skype:ja da msn:ja da jeg er altid 100% ærlig
du skal være mellem 12-15 du skal ikke være en snob du skal være ærlig og du skal kunne holde på hemmeligheder du nydes ikke være fan af justin bieber eller one direction
hvis der er noget du vil vide så skriv. jeg svare 100% tilbage håber jeg er noget for dig Hilsen Amalie
|

Tilbage til toppen
|
Hey Amalie :D
Du lyder super sød og jeg søger sådan en som dig ! :D
Navn: Kathrine Alder: 12 år Hoppy: FODBOLD og lidt håndbold ! :D Musik: One Direction ! Film: The Hunger Games, elsker action..! Familie: Fantastiske forældre, og 6 dejlige søskende ! :D Dyr: Bor på en gård, hvor vi har to heste og tre katte :D Forbindelser: Jeg har facebook, twitter og skype, så om vi ikk kan finde ud af noget? :D
Hilsen Kathrine
-Håber vi kan finde ud af noget ! :D :D
|

Tilbage til toppen
|
Heeeeey Amalie:)
Jeg hedder Berfin og er 12 år, men bliver snart 13:D Jeg går til tennis og fodbold. Jeg kan godt lide at danse, men går ikke til dans:( Mit idol er One Direction.. Jeg synes Justin Bieber er smuk, men jeg er ikke fan af ham.. :) Jeg kan rigtig godt lide at se gyser film og i det hele taget bare film :DD Jeg har ingen dyr, men har haft en kanin. (Elsker dyr) Min y farve er gul og grøn. Min y ret er pizza :DD Jeg har ikke facebook, men har haft det. Jeg har msn:DDD
Håber vi kan finde ud af noget? :PP
Kærlig hilsen Berfin :)
One Direction:-)33
|