Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

To piger vil have den samme.. Har hun større chance?:( Options
BareEllen:3
13. maj 2012 21:19:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej tøser (og måske drenge)
Ja, først vil jeg lige fortælle at det er sådan på min skole, at 5. og 6. klasse er slået sammen bla... Og ham jeg tror jeg kan lide han går i 6., men what ever?
Ja, jeg går i 5., så lige nu går jeg i klasse med ham.. Men hvad så efter sommerferien, hvor vi ikke går i klasse sammen mere, så er vi nok ikke ligeså meget sammen mere? :(
Og det er ikke det eneste problem, for der er også en pige i hans klasse som har været forelsket ham i flere år.. Hun er vel ikke rigtigt min veninde som sådan... Men hun ved ikke at jeg også kan lide ham, og hun snakker meget om at hun ville blive sur hvis han fik en anden kæreste.. I sær hvis hun kendte hende.. Og jeg tror altså bedst han kan lide mig, og hun har også sagt at hun tror han kan lide mig, men det ville hun self. ikke sige hvis hun vidste at jeg også kan lide ham... HELP!!!
kragh
14. maj 2012 21:25:42 Anmeld

Tilbage til toppen
hejsa BareEllen:3 er du bekymret for at pigen som går i hans klasse kommer til at være mere sammen med ham efter sommerferien også han vil falde for hende men vis du ikke vil have at det måske sker så kan du tjekke hans kropsprog for drenge og piger har det med i smug at kigge på den de godt kan li når de tror de ik kigger og vis han kigger på dig og stirre dig i øjne så tjek om hvor lang tid han holder dit blik og hvis du gerne vil gen gælde det så kig ham en exstra gang i øjne på ham for at vise din interesse for ham. Vis han sådan flirter lidt med dine nærmeste venner altså kun når du er i nærheden så prøv at stille dig bag din ven som han flirter med så se om han kigger op på dig istedet for hende han flirter med. men prøv at være sammen med ham i frikvaterne nu så han bedre og bedre kan li dig så vil han måske godt være sammen med dig efter sommer ferien, du kan også prøve vis du ik har hans nummer så spørg ham om du må få hans nummer og vis du ik tør så spørg hans venner og vis de spørg hvorfor så sig at du skal bruge alle nummrene i klassen til et eller andet men så kan du ihvert fald sende sms'er med ham feks. Hvad laver du, hvad har vi for til imorgen, kan du hjælpe mig efter skole imorgen med det her fag. det er en god måde at komme i kontakt med ham på også for i jo også noget kvalitetstid sammen men lad vær med at klæb dig til ham for så støder du ham bare fra dig vær dig selv og ik en anden så kan han også bedst li dig:-) Håber det hjælper
B.E.P
16. maj 2012 22:15:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Hejsa Ellen hør hvis i bliver kærester blivr pigrn jo sur men lad hende være sur hvad skulle der ske. Jeg ved godt det er dumt men tænkt også lidt mere på dig selv men selfølig også tænk på andre men vis du bliver kærster med ham drengen så bliver pigen sur og bare bliv ligeglad
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk