Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

1D råd Options
Krissa
1. juni 2012 19:04:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej Piger
Tænk lige på hvis I mødte One Direction hvordan vil i regere eller hvad vil I sige til dem?
Det er da pinligt at stå foran dem og glo ikke? Altså jeg ved ikke lige hvorfor men når jeg nogen gange ikke kan sove så øver jeg mig I hvad jeg skal sige:) Mærkeligt? Jep ved det
Stargosh
1. juni 2012 19:07:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Hahahhahahahahaahha!
Jeg ville sikkert være oppe at køre, men vil prøve at være 'cool'.
Drengene vil gerne have deres fans er glade, for det gør dem glade.
Jeg vil BESTEMT ikke græde, man skal jo være glad!
lilla_pige
1. juni 2012 19:24:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil være meega glad og bare gå hen og snakke med dem, og få mig et kram og autografer og et billede og bare være mega glad og smile heledagen!! :D

Hejsa du vis du trykker på spoilern så er der et 1D billede ;D
Spoiler (klikk for å vise)

VH Lilla_pige :)

SE ZAYN KYSSER SKÆRMEN!! :D ONE DIRECTION!! :) ♥

ONE DIRECTION ♥

Zayn Malik ♥
Niall Horan ♥
Liam Payne ♥
Louis Tomlinson ♥
Harry Styles ♥

1...2...3 FLICK!!! :D ♥

My boys ♥ ツ

Oh yeah!?♥
Emma.1D
1. juni 2012 19:38:14 Anmeld

Tilbage til toppen
det samme som lilla_pige

Hey there!3 13 år
Instagram: emmajanning
mussien
2. juni 2012 09:48:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ville blive mega glad!!! Ikke skrige fordi de hader det!(eller jeg vil da beherske mig) så ville jeg få et kram af hver et billede og autografer og så ville jeg bare være sk*de lykkelig i MEGA laaang tid!!!

I got my girls, I got my boys, I got the music, that's enough for life.
lineonedirection
2. juni 2012 22:58:31 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg ville bar egå hen til dem og spørge om deres autoer billeder med dem og det hele JEG ER BLEVER BESAT AF DEM!!!

ONE DIRECTION KOMMER TIL DK!!! OMG !!!!!!!!!!!!!
kylense
3. juni 2012 10:16:25 Anmeld

Tilbage til toppen
de er de beste, sjoveste, pæneste, sødeste og lækkreste drenge i hele verden:-*
vis jeg mødte dem ville jeg græde af lykke og gå hen og få bileder med dem og autografer for de er de beste det er også min største drøm men jeg ville og så be om en til min vinnine som engang var min beste vinnineKlappe Klappe Klappe
The-pink-shark
3. juni 2012 12:32:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Udenpå vil jeg være sådan "Hey Guuuuys! :D :D I love you, can i get a picture with you? :) And your autographs? I loved the show tonight, you are just so amazing!! :D *Huuug* :D Thank you so much! Byeeee love ya!" Inden i: "AAAAAAAAAAAAAARGH!!!! IIIIIIIIIIIIIIIH!!!! ONE DIRECTIOOOOOOON!!!! ARRREEEEGH! HVOR SYYYYGT! AREGH! JEG RØRTE VED DEM!!! AHH JEG FIK ET KRAM! OMG JEG GÅR ALDRIG I BAD MERE!!!!! ARGH JEG FIK ET BILLEDE MED LOUIS!!! AHH!!!! OMG DEN BEDSTE DAG I MIT LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV!!!!" :'D :'D :'D :'D :'D :'D :'D :'D

♥Louis Tomlinson♥
♥Niall Horan♥
♥Zayn Malik♥
♥Liam Payne♥
♥Harry Stylest♥

Mina, Emse, Majse, og Signø u da craic
BejseXD
6. juni 2012 21:08:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil græde og grine og så vil jeg nok løbe hen til dem og give dem alle sammen et kæmpe kram og sige: I love U<3
@sundwell
7. juni 2012 20:39:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror at jeg ville være helt cool, og sætte mig i deres sted og tinge på hvordan jeg ville ''behandles'', og så ville jeg gå hen og spørge om autografer, kram og billeder og derefter prøve på at snakke med dem!! :D
27julie12
10. juni 2012 09:35:36 Anmeld

Tilbage til toppen
aldså jeg vil nok være mig selv og være glad og få billeder osv. også også spørge om deres telefon nr. ej det vil jeg ikke eller måske ;D men er du gal inden i vil jeg flippe ud jeg vil råbe og skrige inden i men uden på vil jeg bare snakke stille og rolig og sådan det vil de nemlig have p.s. jeg kysser på mine plakater inden jeg sover :D jeg er mærkelig men sådan er jeg bare :D
27julie12
10. juni 2012 09:36:10 Anmeld

Tilbage til toppen
27julie12 wrote:
aldså jeg vil nok være mig selv og være glad og få billeder osv. også også spørge om deres telefon nr. ej det vil jeg ikke eller måske ;D men er du gal inden i vil jeg flippe ud jeg vil råbe og skrige inden i men uden på vil jeg bare snakke stille og rolig og sådan det vil de nemlig have p.s. jeg kysser på mine plakater inden jeg sover :D jeg er mærkelig men sådan er jeg bare :D
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk