Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Søger Penneven(ner) Options
simonenb
25. august 2012 20:38:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej, jeg hedder Simone, jeg er 14 og bor i Vestjylland. Jeg kunne godt tænke mig en penneven som går i min. 7 klasse. Jeg vil helst kun skrive over mail, men måske også på mobil senere. I min fritid: Går jeg med aviser(Nederen men der ikke andre jobs i min by), Træner U-11 piger i fodbold, går til fodbold, spejder, pigeklub, teenklub og Fitness. Jeg elsker fodbold og går meget op i det:-) Mine Y-hold er Manchester United og FC Midtjylland. Det er ikke et krav at du har de samme interesser som mig. Mine idoler er ONE DIRECTION. Den jeg bedst kan lide fra 1D er Niall. Det er ikke krav at du skal kunne lide dem. (Så længe du bare snakker ordentlig om dem.
Knusser Simone:-)

♥Manchester United♥FC Midtjylland♥One Direction♥Niall James Horan♥Please følg mig på twitter: Simonenb98♥
fie2304
6. september 2012 19:54:29 Anmeld

Tilbage til toppen
hejsa Simone
jeg hedder Sofie, jeg er 14 år og bor i Stor København. jeg er lige startet i 8 klasse. I min fritid går jeg til Dans (show-dans og dans-teknik) i sommerferien arbejder jeg på nogle fetsivaler også skal jeg begynde nu at gå til fitness:D
jeg er ikk så god til at spille fodbold, men jeg synes det er sjovt:D
jeg elsker Twilight og The Vampire Diaries:) jeg kan også godt lide One Direction, jeg er ikk KÆMPE fan, men jeg synes de er søde og synger godt:P
så jeg snakker ordentlig om dem.
hvis du vil kontakte mig kan du skrive til min e-mail:)
sofiew@live.dk
knuss Sofie:)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk