Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Stort kærlighedsproblem!! Options
JB-LOVEREN
22. oktober 2012 15:50:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er en dreng som jeg vildt godt kan lide og jeg ved at han kan lide mig og det fik jeg at vide af 2 veninder(Han er nevø til den ene)... Men han siger at jeg er klam og grim.. Men han tør ikke at sige hvem der er pænest af mig og min veninde... Men jeg vil også ændre min personlighed overfor ham.. Fordi jeg har slået og drillet ham... Men jeg har ændret min personlighed overfor ham med at slå og drille men jeg vil være som en engel for ham... Og han kigger hele tiden på mig.. På et tidspunkt da vi var til puls koncert så kiggede han et lille stykke tid på mig.. Også efter det sagde min veninde "Lad vær med at glo på hende!" Også stoppede han.. HJÆLP MIG JEG MÅ BLIVE SØDERE IMOD HAM!!..
millemillamus
22. oktober 2012 18:48:18 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg synes at du skal sige hvad du føler for ham, og hvis han blive ved så sig det til dine forældre.
det vil jeg gøre hvis det var mig der blev drillet og snakket grimt om.
JB-LOVEREN
23. oktober 2012 10:24:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Men det tør jeg ikke rigtig han er hele tiden sammen min veninde fordi at hun er hans moster..
Belieber_Forever
25. oktober 2012 09:41:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Så spørg din veninde om hun ikke kan sige hvad du føler for ham
JB-LOVEREN
25. oktober 2012 15:41:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har prøvet at sige det til hende men jeg bliver for nervøs..
Mariam001
29. oktober 2012 18:33:02 Anmeld

Tilbage til toppen
hmmm....altså syndtes det ik giver så meget mening!:o han syndes at du er grim og så tror du at han er vild med dig:o
BejseXD
30. oktober 2012 16:59:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså for det det første: hvorfor er du ond overfor ham det giver ikke nogen meninig.
for det andet: hvorfor skulle han være bum overfor dig hvis han var vild med dig det giver heller ikke nogen mening.
JB-LOVEREN
2. november 2012 17:30:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Mariam001: Ja det giver ingen mening men han kigger hele tiden på mig..

Bejse: Jeg bliver for nervøs derfor er jeg ond :-((

Ellers noget...
Lenarc
17. november 2012 22:14:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Du virker lidt for lille til ægte kærlighed...

men hvis jeg var dig ville jeg fortælle ham hvad jeg følte!...

I LOVE FERNANDO TORRES3
Oliveranden
18. november 2012 17:04:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Han synes sikkert du er en belastning og gider dig ikke...

Jeg er en and og ænder er seje:D

Støt Andeby.dk
frelle1324
27. november 2012 23:54:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej søde... Sikke et problem..i: Altså min kæreste var også forelsket i mig på et tidspunkt, men han drillede mig også og sagde også at jeg var grim og lod som om han brækkede sig da jeg gik forbi. Jeg svarede bare igen. Han skrev til mig at han græd da han kom hjem fordi at han havde drillet mig så meget. Han er vildt sød nu. Så hvis jeg var dig, ville jeg (Sms, Facebook, Skype, Twitter eller ringe) til ham, og sige at du var ked af at du havde kaldt ham fx. Gay eller klammo. Så kan det være at han også viser sin søde side for dig(:
Håber at du kan bruge mit råd<3(:

Heeeij!'333 I love 1D(One direction), JB(Justin bieber) and PD(Povl dissing).'333
JB-LOVEREN
20. december 2012 14:34:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kan jeg.. Men jeg er også stoppet nu.. Jeg driller ikke eller sparker eller slår mere.. Vi er rigtig søde med hinanden nu, Og vi griner rigtig meget sammen.. Og det er også underligt han giver mig komplimenter og er bare blevet mega sød imod mig så det er jeg også blevet. :-)
sofie_nørgaard
22. december 2012 23:13:53 Anmeld

Tilbage til toppen
ved du hvad bare gå over til ham og sig "jeg har hørt for nogen vinner at du kan lig mig passer det" og så vil det vise sig du skal ikke være bange kender det selv har også haft det problem jeg groede sådan her som jeg har sagt og nu har han spøgt mig om vi skulle være kærester kh sofie
pi_bieber_1D
22. december 2012 23:44:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Du skal ikke ændre dig overfor ham. Hvis han ikke vil have dig som du er, så er han bare ikke det værd. Det kan også skabe mange problemer mellem dig og din veninde da det lyder som om at din veninde også er lidt vild med ham. Mit bedste råd er at hvis du kan så vent på der kommer en anden prins på den hvide hest, men hvis du virkelig føler at han er den eneste ene så fortæl ham hvad du føler og se hvad han siger til det.
mathilde1912
23. december 2012 08:53:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej jeg har det samme problem jeg synes der er en dreng i klassen der er okay lækker og sød men pigerne siger han ikke kan lide mig men i timerne ligge har med hoved på sit bord og kigger på mig så jeg ved ikke om kan. Lide mig
TheFlyingWombat
23. august 2013 21:36:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Den enste måde at finde ud af det på: spørg ham. Hårdt, men sandt. Rygter hjælper dig sjældent og 'tricket' med at få en veninde til at sige det for en virker sjældent efter hensigten..
Hvis han kan lide dig vil han højst sandsynligt ikke afsløre det for veninden (drenge kan være nogle vatnisser når det kommer til kærlighed) og fornægter endu mere/skubber sine følelser i baggrunden.
Kan han ikke lide dig giver det ham en trumf til at drille dig endu mere fordi du ikke var sej nok til at tage den face to face..

Måske kan du prøve at skrive en SMS og få en samtale i gang.. Jeg fik engang sidt en kærlighedsærklæring i hovedet under en diskutionen om lektier fra i hår ;)

"Go back Sam, I'm going to Mordor alone."
"Of course you are, and I'm coming with you!"
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk