Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Stort kærligheds problem.2 Options
JB-LOVEREN
1. januar 2013 19:49:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Til dem der her været inde på "Stort kærlighedproblem" Så var jeg jo forelsket i min bedstevenindes nevø.. Det er jeg skam stadig, Men jeg har også fundet en ny.. Jeg vil helst ikke sige hans navn fordi der kan jo sikkert være nogen fra min klasse på Olivia.. Og de fleste i klassen kalder hinanden for personer's efternavne fordi man er et godt par og jeg bliver kaldt for ham jeg er forelsket i efternavn.. Han kigger hele tiden på mig i timerne når jeg kigger bag mig og vi for tit øjenkontakt.. Men problemet er at jeg er forelsket i to personer og jeg kan ikke vælge imellem en som har lyst hår og blå øjne ligesom mig eller en med brunt hår og blå øjne. Og jeg er jo også sammen med ham med lyst hår hverdag i skolen og ham med det brune hår er jeg meget sammen med hjemme sammen med min bedste veninde(Og han er hendes nevø som jeg har sagt) HVEM SKAL JEG GÅ EFTER?n:'-(
mathilde1912
2. januar 2013 06:51:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Gå efter dit hjerte!?
Det kan godt være du et ved og gi op
Men så viser dit hjerte dig hvem det skal være
cillesjov
2. januar 2013 19:48:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes du skal gå efter dit hjerte men hvis du ikke kan klare at du ikke ser ham med det brune hår hverdag så synes jeg at du skal tage ham med det lyse hår
BejseXD
3. januar 2013 18:01:18 Anmeld

Tilbage til toppen
bemærk hvem du føler dig tilpas og afslappet med ( ved det er svært og at det sikkert er dem begge men prøv) du kunne også bemærke hvem der behandler dig bedst (Selvom det nok også er lidt svært) hvis du ikke kan noget af det jeg lige har sagt så gå efter dit hjerte :-D håber du kun bruge noget af det :-D
Majsen3938
29. januar 2013 17:32:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes du skal tænke over hvem du føler dig bedst med, hvem du har det sjovest med osv.
Jeg synes helt klart du skulle tage og tænke over hvad du kunne lide ved personerne?(:
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk