Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

gode råd Options
sarah20
4. april 2013 19:54:50 Anmeld

Tilbage til toppen
hej allesammen.
nogle der har gode råd til hvordan man spørger en dreng på den helt rigtige måde om man skal være kærester har nemlig været forelsket i lang tid så plis hjælpBe
Druen
10. april 2013 10:50:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså, da jeg stod i den situation og var smask forelsket, tog jeg mod til mig og spurgte.
Mine veninder siger tit at jeg er modig, så jeg tænkte: Det er bare 4 ord! SKAL VI VÆRE KÆRESTER?
Men det lyder nemmere end det er! JEg kunne næsten ikke få ordene ud. Men jeg var ude i en lang forklaring, men det vigtigeste jeg turde! og jeg fik et ja!
Nu har vi været kærester i et halvt år.

Men et godt råd: sig til dig selv at du godt kan!
Og du kunne e.v.t belønde dig selv bag efter.

Ved du om han er forelsket i dig? en ide du kunne finde ud af det på - var at du og ham og nogle andre kunne lege S,P eller K. ellers bare spørg svære er det ikke ;)
Laura_Ruberg
18. april 2013 16:27:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Druen wrote:
Altså, da jeg stod i den situation og var smask forelsket, tog jeg mod til mig og spurgte.
Mine veninder siger tit at jeg er modig, så jeg tænkte: Det er bare 4 ord! SKAL VI VÆRE KÆRESTER?
Men det lyder nemmere end det er! JEg kunne næsten ikke få ordene ud. Men jeg var ude i en lang forklaring, men det vigtigeste jeg turde! og jeg fik et ja!
Nu har vi været kærester i et halvt år.

Men et godt råd: sig til dig selv at du godt kan!
Og du kunne e.v.t belønde dig selv bag efter.

Ved du om han er forelsket i dig? en ide du kunne finde ud af det på - var at du og ham og nogle andre kunne lege S,P eller K. ellers bare spørg svære er det ikke ;)
jeg har stået i samme situation og jeg skrev bare til ham og fik et ja... Sværere er det ikke
patriciaexcoffier
21. april 2013 17:24:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej til alle
Jeg har erfaring med dårlig tid i mit hjem, nogle tror måske, jeg er
kommer til pubben ja jeg acceptere, fordi det virkelig fortjener så meget som det har lykkes har gøre mit kæreste ønske inden for en mois.il 2 år siden
at min ven havde skåret alle kontakt med mig fordi han var faldet i kærlighed med en anden pige i hendes arbejdsplads. Efter en mindre strid om dette emne, beslutter der at bryde helt med mig. mens jeg stadig dybt elskede ham. Jeg kunne ikke bære det. gik til en en dag jeg gå på nettet, når jeg falder ved et uheld på en annonce, der henviser til at vende tilbage af elsket. uden du har liggende fra begyndelsen jeg ikke havde skære vigtige der. men jeg havde da engang holde kontakter af Mr. Mens dagene gik havde jeg stadig værre som venner ofte kom for at fortælle mig at de kommer fra eller endda min ex med anden pigen og at de kiggede meget forelsket. uden tænkte tilbage, jeg besluttede at kontakte manden, fordi som sagt et ordsprog "intet vovede, ikke noget har" Dette er hvordan han mig spørge vores information til nogen høring ingen tvivl om jeg har givet alt han behøvede. intet fik taget i begyndelsen med undtagelse af nogle udgifter, som jeg sender til en pakke jeg modtog. en uge efter brug af produktet jeg har modtaget en SMS-besked fra min noget sidder "allo Hej var det bare Hej hvor er du?" kort noget af denne art. Jeg kunne ikke tro mine øjne, jeg forklarede dette til den Herre, der fik rådgiver ikke reagerer på ham at det er det første tegn. en uge senere er denne gang ci et opkald. Jeg ikke vinde fordi hr. havde forsvaret mig i sin og sine guder hvis jeg fortælle ham alt har CV har nul. Jeg fulgte hans råd. men den tredje uge var jeg i min have, gør læsning som sædvanlig når det skete. Jeg genkendes automatisk lyden af hans bil. Han var alene jeg gør som om intet var hændt. Han trådte jeg meget velkommen og som sædvanlig jeg kom for at besøge dig. Siden da han sender mig beskeder konstant og forsøger at ringe til er mig og det ligesom denne ene tog lidt vores forhold. Efterfølgende har jeg lært det konkurrere med anden pigen og de ikke er sammen længere. I dag er det vanvittigt for mig, og jeg forventer endnu et barn med ham. Du kan have denne mester på olowabeolowoo@gmail.com tjenester vil han vide, hvad de skal gøre for dig.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk