Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Drenge Problemer Options
True!Belieber
9. april 2013 15:12:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Heii Tøser
Jeg har mega brug for kærligheds rådBe
Jeg går til Håndbold og der er den her dreng på et af de andre hold som er mega sød, og jeg tænker på ham hele tiden. Det er blevet så slemt at jeg hele tiden begynder at dagdrømme om ham og alt for mig til at tænke på ham! Men problemet er at jeg ikke rigtig tør at snakke med ham, det eneste jeg har sagt til ham var: " er det dit hold der skal ind og spille nu?" Og så svarede han: "Ja" Og smilede!!!!! Og det er så den længste samtale vi har haft -.- så har jeg også spurgt om venner over facebook men trak min venneanmodning tilbage fordi jeg var bange for at han ville svare nej...

Hjælp hvad skal jeg gøre?!!
Frugtmix!8D
9. april 2013 15:40:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Heej! :-) Jeg har også selv det problem. Bortset fra, jeg har kendt ham lige siden børnehaven, og jeg har gået i klasse med ham i hele mit liv osv, men ja. Nu har jeg flyttet skole, og snakker ikke så meget med ham. Men der er ikke et øjeblik, hvor jeg ikke tænker på ham. Men han ved godt, at jeg virkelig godt kan li' ham, men der sker ikke rigtig mere. Men aww, han er såå sød!! :-)
Men altså jeg synes du skal ansøge ham igen inde på Facebook, og så kan du se hvad der sker :-)
True!Belieber
10. april 2013 10:18:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Ok tak :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk