Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

KALDER ALLE DIRECTIONERS DER SKAL TIL KONCERT D. 5 MAJ!!! VIGTIGT!! Options
mussien
20. april 2013 23:35:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Hey alle!
Okay, det her er et forsøg mine to veninder og jeg, vil have vækket til live!
Vi vil have ALLE danske fans, der skal med i Boxen, med på den her; Vi skal alle, hver især, have et skilt med (bare A3 eller A4) med til koncerten, hvorpå der står "WE LOVE YOU!" "PROUD" eller noget, med fed skrift så det kan læses! Så under "Moments" rækker vi skiltene op, og viser vores drenge vores kærlighed til dem. Vi vil gøre deres første koncert i Danmark unik, og måske kommer det med i filmen?
Men vil I ikke godt være med på den? Hvaaaaa? Det kunne være den største oplevelse ever!
Mine veninder og jeg, vil have nogle ekstra skilte med, hvis nu nogle skulle glemme, eller ikke have hørt om det, men vi vil først sikre os, at i hvert fald halvdelen er med på den! xD
Så hvis I synes det lyder som noget fedt, så må I meget gerne dele det på Facebook, Twitter og hvad der nu ellers findes af sociale medier! Så længe drengene ikke finder ud af det, for det er en hemmelighed! Tæhæ
Hvis der er noget I vil spørge om så bare spørg i kommentaren :)
Knus, Signe, Johanne og Maja :)

I got my girls, I got my boys, I got the music, that's enough for life.
mussien
22. april 2013 12:49:36 Anmeld

Tilbage til toppen
I må gerne lige følge med her, da der også er noget med nogle hjerter der bliver rakt i vejret i Little Things, hvor vores veninde Johanne, nu på Facebook prøver at komme i kontakt med dem der har lavet den event, og se om vi kan mikse det sammen, så vores event og deres bliver mikset sammen i en af sangene, som nok bliver Little Things, hvis vi kan komme i kontakt med dem :) Ellers så må vi køre det her videre, og blande det sammen med hjerte projektet :)

I got my girls, I got my boys, I got the music, that's enough for life.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk