Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Pennevenner!;b Options
Darcy_Gold.
18. juni 2013 16:14:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Heeeej! Søger pennevenner eftersom mit sociale liv er ret nedgjort... Mangler en som jeg kan skrive med;)

Men ja lidt Info om mig:

Navn: Freja
Alder 12
Interesse: Svømning! Er konkurrencesvømmer;) Nettet, er meget på de sociale medier som Facebook og instagram osv.
Idoler: One direction og kan ogs godt sårn li' Justin Bieber lidt. Er ik fan respektere ham bare!:)
Y-Fag: Kan godt li' dansk... Virker mærkeligt men overvejer måske at læse Jura i fremtiden.
Y-Dyr: Pjusket due! Ved ikke hvorfor? Den er bare sød...
Kæledyr: Har selv 2 små engelske undulater!😁

Krav:

- Du skal være mellem 10-15 år.
- Du skal kunne snakke om problemer.
- Ha' nogenlunde samme interesser som mig ( Behøves ikk' men det kunne være dejligt!)
- Tjekke din mail hver eneste dag stortset.

Hvis jeg lyder som noget for dig kan du kontakte mig på mail:
@pesieline@gmail.com

Tiden ender aldrig.
Ilihan
14. juli 2013 04:18:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej Freja

Jeg er 12 år og kan lide justin bieber tjekker tit min mail og er god til at snakke med andre om alt har også skrevet til din mail
sabiloves1d123
6. august 2013 18:26:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Er 12 næsten 13 år elsker one direction kan godt tale om problemer tjekker mail hver dag. Hvis jeg er på ferie eller noget andet vigtigt så er jeg ikk på. Men er på så meget jeg kan på en ferie. Hvis jeg er med det tambourkorps jeg går i i udlandet er jeg ikk på måske hvis jeg har forbindelse kan jeg. Hvis jeg lyder som noget du kan lide så skriv min væg. Du skal bare skrive din mail så skriver jeg. Mit navn får du af vide når jeg skriver
fanglic
7. august 2013 00:11:10 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg vil godt jeg er 10 kan tale om problemer bare du også lytter til mig nogen gange tjekker e-mail hver dag men du kan skrive til mig vis du da vil?

er der ingen der kan se at livet er et sært sted hvor kun
de ældste lever de yngste er i ravne rock hvor alt
er en kamp og de store har kun smukke problemer
med vad de skal ha på og kærester de slår op
alligevel imens de små de græder og ik
forstår hva de gør
dodo5kss
9. august 2013 16:26:12 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg er 10 kan tale om problemer men må ikke skrive ved email så tænkte man kunne skrive herinde ?(går til svømning og elsker 1D )
rock_it_1dfrede
12. august 2013 14:13:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg søger pennevenner! Hvis det skal være helt rigtigt, så vil jeg bare gerne have flere venner her inde på Olivianet, så jeg vil egentlig bare skrive lidt om mig selv, så du måske vil være min ven :) Info om mig:
Navn: Frederikke
Kælenavn: Frede
Alder: 11 år.
Fritidsinteresser: Ridning, være sammen med familie og venner, og snakke om One Direction.
Yndlingsdyr: Heste, hunde, marsvin og kameler ;-) ( ved ikke hvorfor med kameler, de er bare vildt søde )
Kæledyr: Et marsvin der hedder Betty ;-)
Idoler: 1D ( One Direction )
Søskende: En lillebror og en storesøster.
Yndlingsfag: Det må være dansk, men er også glad for billedkunst og idræt ;-)
Brugernavn på olivianet: rock_it_1dfrede

Krav til dig:
du må være helt op til 15 år.
du skal være til at stole på ( du skal ikke fortælle hemmeligheder videre, hvis jeg skriver noget til dig )
Du må meget gerne have de samme interessser som mig ( Hvis du går til ridning eller elsker heste, havde vi noget at skrive om )
du skal ikke kunne lide BÅDE ONE DIRECTION OG JUSTIN BIEBER.
Du skal helst kunne lide One Direction, så ville jeg blive glad ;-)
Du skal kunne snakke om drenge ( helst )
Du skal være sjov og sød at skrive med, og du skal nogle gange tjekke mine blogindlæg og skrive på min væg (det gør jeg også med dig)
du skal generelt være SØD at skrive med, og du skal kunne hjælpe mig hvis jeg har problemer (så hjælper jeg også dig)
Du behøver ikke at have de samme interesser som mig, men det kunne være sjovt, hvis du i hvert fald havde nogen af dem, så vi havde noget tilfælles at snakke om.
du skal være på olivianet RIGTIG TIT, for det er jeg også (du behøver ikke hver dag, men jeg er på næsten hver dag)

Du må meget gerne fortælle lidt om dig selv, når vi skriver sammen, så vi lære hinanden bedre at kende ;-)
Mange 1D hilsner fra søde frederikke på 11 år :-)
TheFlyingWombat
19. august 2013 16:09:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg fornemmer jeg lige er to tre år for gammel til det her.. Har kigget i fire tråde op pennevenner nu og jeg er 1-2 ældre end øverste aldersgrænse i dem alle sammen xD

"Go back Sam, I'm going to Mordor alone."
"Of course you are, and I'm coming with you!"
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk