Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Forelskelse Options
Laura_Ruberg
26. december 2013 11:48:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle.
Min bv kom op og skændes med hendes kæreste og de slog op og jeg blev forelsket i ham, jeg var igang med og spørge ham om kærester da hun skrev at de var blevet kærester igen, hvad skal jeg gøre og hun havde sagt at hun aldrig ville have ham igen.
love_mileycyrus
26. december 2013 17:57:03 Anmeld

Tilbage til toppen
aner det desværre ikke, for har aldrig haft en kæreste!:(

prøv at spørge TheFlyingWombat, for hun ved HELT sikkert hvad du skal gøre!:) hun er så klog!<3

"May the odds be ever in your favor"

"Every Revolution begins with a spark"

"If we burn, you burn with us"

- THG...
TheFlyingWombat
26. december 2013 20:15:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Du kan ikke gøre for at du er blevet forelsket i ham og din veninde vil helt sikkert være forstående, siden hun jo også har forelsket sig i ham må hun jo vide hvor blind man bliver af kærlighed ;)
Jeg syntes ikke du skal spørge ham og du skal ikke prøve at stjæle ham, et hvert forhold har op- og nedture og bare fordi de har haft en nedtur syntes jeg stadig hun havde ham først :)
Måske skulle dig og din veninde gå lidt ud og finde en du kan savle over?

"Go back Sam, I'm going to Mordor alone."
"Of course you are, and I'm coming with you!"
Laura_Ruberg
29. december 2013 14:59:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Vil heller ikke tage ham men forstår hende slet ikke, hendes kæreste sagde at hun flirtede for megrt og skrev til sidst en meget lang besked til hende som han viste mig over sms, hun sagde at det dummeste hun havde gjort var og være hans latterlige kæreste. Jeg har været kærester med ham før og han var rigtig sød. Hun sagde at hun aldrig ALDRIG ville have ham igen så jeg forstår hende ikke helt og hun ved godt at da de var slået op var jeg forelsket i ham, og er det stadig men ved ikke om hun tror noget nu? :i
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk