Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hjælp miig!:(<3 Options
KaldMigKisMis
7. januar 2014 10:21:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej, jeg har en kæreste og han er virkelig alt i mit liv, Vi har været sammen i lidt over en måned. Da jeg skulle tage bus hen til ham i lørdags sad jeg bare i bussen og kiggede ud af vinduet, og jeg plejer altid at sidde og skrive med ham. Jeg sendte en besked til ham på snapchat, og 14 sekunder senere så han den men han svarede først en halv time senere.. Efter jeg havde været der henne tog jeg jo bussen hjem igen og der skrev vi fint sammen, og da jeg kom hjem skypede vi lidt og hyggede os rigtig meget.. Dagen efter skulle jeg op til ham igen, og da jeg kom hjem var han helt anderledes, han skrev ikke til mig kun efter en time efter jeg havde været i bad, og han ville heller ikke skype.. Og i går svarede han ca en time efter også skrev vi sammen i 5 minutter også svarede han heller ikke mere.. Vi har ikke skypet sammen siden lørdag, og jeg er bare bange for at han ikke kan lide mig mere fordi hver gang jeg har skrevet at han er min dreng plejer han at skrive at jeg er hans pige men han skriver bare "jaa", det virker ikke så værst men det er det virkelig.. Hvis i prøvede det ville i sikkert føle det samme.. HJÆLP MIG:'( <3
TheFlyingWombat
11. januar 2014 18:42:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Snak med ham. Jeg tror ikke han er holdt op med at elske dig, jeg tror bare at du er blevet en del af hans hverdag. En hverdag hvor han også snakker med sine andre venner, spiller basketball og falder på skatebord eller hvad han nu syntes er fedt at lave. ;)
Hiv fat i ham og sig at du gerne vil føle dig lidt mere elsket, men lad være med at kræve at han skal svare med det samme, for han er åbenbart sådan en type man skal hive op i og som gerne vil have en masse tid alene hvor du ikke er alt. Evt. kunne du aftale med ham at det er okay at skrive at han ikke gider skrive med dig lige nu, men når han så gør det, så skal han også virkelig gøre det og være der kun for dig så du kan føle dig elsket.

Et elskende hjerte forstår alt ;)

"Go back Sam, I'm going to Mordor alone."
"Of course you are, and I'm coming with you!"
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk