Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

hjelp mig har et problem Options
Smulsi
28. marts 2014 17:34:15 Anmeld

Tilbage til toppen
hej alle ved ikke hvad jeg skal gøreTenker jeg er super mega forelsket i den her mega fantastiske søde dreng nå men der er også en anden pige der er forelsket i ham. hun har spurgt ham om de skulle komme sammen men han sagde nej. hun har sagt at jeg gerne må blive kærester med ham. men jeg tør ikke at spørge for jeg er blevet ked af det på grund af ham og forskelige årsager for jeg er en meget følsom pige på det område og hvis han sagde nej ville blive så ked af det hjeeelp migUff hvad skal jeg gøre
rock_it_1dfrede
1. april 2014 17:40:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej :) Det er egentlig ret flot af dig, at du skriver til os andre, bare sådan lige :) Kender godt den situation du står i lige nu, og den kan være ret svær. Det er jo rigtigt godt at hende den anden pige sagde at du godt må blive kærester med ham. Så har du i hvert fald en chance ;) Du skriver at du er meget følsom, på det punkt at du vil blive enormt ked af det, hvis han sagde nej til dig. Og det er det der er mange der frygter! Der er rigtig mange der har vildt svært ved at spørge en dreng, fordi de er bange for at få et stødende svar tilbage, eller noget man ikke havde forventet. Mange er også bange for at blive gjort til grin af andre - nogle vil synes det er pinligt at spørge. Prøv næste gang du ser ham at lægge mærke til om han også ligger mærke til dig. Hvis det ser ud til at han viser interesse for dig, så prøv at gøre det samme. Har du hans nummer? Så kan du jo prøve at skrive lidt med ham over sms. Har du ikke hans nummer kunne du prøve at se efter om han er alene. Så kan du måske gå over og snakke lidt med ham? Hende pigen der sagde at du godt må blive kærester med ham, synes jeg at du skulle tage at spørge. Det kan være at hun vil hjælpe dig med at håndtere din situation. Forhåbentlig kan hun sætte sig ind i tingene og måske endda spørge ham om dig og ham skal være kærester. Så slipper du for at spørge selv :) Så held og lykke<3
Smulsi
17. april 2014 09:49:08 Anmeld

Tilbage til toppen
mange tak det vil jeg prøve
karoline3
7. juli 2016 11:52:44 Anmeld

Tilbage til toppen
et tegn på at han kan lide dig er hvis han kigger på dig tit eller kigger på dig efter han har fortalt en joke eller fået sine venner til at grine.

ps: jeg kender udemærket siturationen<3<3
held og lykke fra mig også og jeg håber at du kan bruge det<3
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk