Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hjælp!!! Options
miss_direction82
3. april 2014 22:49:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej jeg er en pige på 13 år. Jeg er lige ved at bryde sammen. Min mor og far er skilt. Min mor har flyttet og min far prøver at sælge det hus jeg voksede op. Jeg har haft stress i cirka to år nu. Hvor jeg bliver mega svimmel og har det som om jeg ikke er til stede. Plus at der er en pige i min klasse der mobber/driller mig. Det startede med at hun sagde til alle pigerne i min klasse at det var mig hun hadede mest i klassen. Efter det følte jeg mig ensom. Og så har hun drillet mig med at jeg er langsom jeg ved ikke hvor det kommer fra men det startede pludseligt. Og for ikke så lang tid siden kaldte hun mig tyk. Og jeg har allerede et problem med at jeg syntes jeg er mega tyk og har en dårlig selvtillid. Jeg har også et andet problem som kom sammen med min stress. Fordi da jeg fik det mærkeligt på grund af min stress blev jeg bange for at jeg skulle dø. Jeg er stadig mega bange for at jeg skal dø len har kun fortalt det til mine bedste veninder. Jeg har heller ikke fortalt noget om det med at jeg bliver drillet, men det ved mine bedste veninder også. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Håber i har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre. Be

One Direction is my life love them

Niall Horan
Harry Styles
Louis Tomlinson
Liam Payne
Zayn Malik
Baileyvov
3. april 2014 23:33:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej med dig. Jeg giver dig lige et par råd, som jeg håber du vil gøre brug af. Sender dig dem i en besked. Der er håb. bare du følger mine råd. Knus fra en teenagermor til 4 + 2 plejebørn
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk