Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

ved ik om han elsker mig Options
julierp2002
6. maj 2014 15:56:52 Anmeld

Tilbage til toppen
kære Olivia

jeg er en pige på 11 år og jeg har et problem, jeg har en kæreste som jeg elsker over alt på jorden men jeg ved ik hvad han føler for mig det er som om han slet ik ser mig hver gang jeg skriver hey søde eller sådan noget så svarer han bare hey og ovre i skolen køre han rundt på penny board og så faldt han og forstuede anklen men han ville ikke have hjælp af mig men han ville godt have hjælp af min bedste veninde vil du ik nok være sød at hjælpe

kh julie
rock_it_1dfrede
21. maj 2014 15:52:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Har selv en kæreste, så ja jeg kender lidt til problemet ;) Altså min kæreste er godt nok ikke på den måde, men min gamle kæreste spillede ret smart over for alle og opførede sig ikke rigtig som han burde, når han var kærester med mig. Du ved ikke hvad han føler for dig fordi han ikke kigger på dig, går over til dig eller? Drenge er meget sammen med deres drenge-venner, det er normalt. For dem. Hvis du skriver hey søde til ham, og han bare svare hey, kan jeg godt se, at han måske ikke virker så interesseret. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke er interesseret i dig eller om det er fordi han er lidt genert eller noget? Måske skulle du prøve at snakke med ham om det? Sig hvad du føler, og sig hvad du synes han gør, som du godt kunne tænke dig at han lavede lidt om på. Måske skulle du prøve at spørge ham om han havde lyst til at være lidt mere sammen med dig? I frikvateret eller efter skole måske? Hvis han nu siger at han har en anden aftale, må du simpelthen spørge ham direkte om, hvad han synes om dig, og hvad han ikke synes om dig. Drenge har tit svært ved at vise sine følelser - især overfor piger! Be om hans ærlige mening. Hvis du har prøvet alt med ham og du ikke kan få det til at fungere imellem jer, så fungere det nok bare ikke mellem jer to. Nogen piger falder for drenge der er lidt cool og egentlig virker søde nok, men inderst inde er drengen måske ikke klar nok til at få en kæreste, men stadig er ham drengen der kun spiller fodbold med vennerne eller køre rundt på penny board. Nogen mennesker udvikler sig langt hurtigere end andre gør og bliver hurtigere modne. Det kan være at du er mere moden end ham, og er klar på at have en kæreste. Det kan være at han godt vil være kærester med dig (og altså ik er ude på at såre dig) men måske er han bare ikke klar til at have en kæreste. Men hey - snak med ham om tingene og se hvordan jeres forhold kommer til at gå :) Held og lykke!
Kh Frederikke
tullemussermarie
22. maj 2014 10:45:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej :-)
Jeg syntes, at du skal snakke med ham om det :3 Drenge, spiller tit ret smarte, når de er i nærheden af deres venner, så vennerne kan se hvor cool de er...
Håber at det hjalp.
Kh Muzzi
julierp2002
12. juni 2014 21:48:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvor er i søde tak <3
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk