Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

forviret Options
catpigen
24. juni 2014 09:17:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej jeg har en veninde som har haft en kæreste men han slog op med hende for lidt tid siden. Fordi han blev kærester med en anden og han er stadig kærester med den anden pige af hvad jeg ved, og min veninde er begyndt blevet lidt for elsket i en anden dreng. Men hun men hun siger også at hun stadig kan lig ham der slog op med hende lidt, og at han kigger på hende på den der måde at der ikke er nogen andre i verden, og at hun ikke er klar til at komme vidre før han holder op med at kigge sådan på hende, og jeg synes at det er rigtig syndt for hende og jeg vil gerne hjelpe hende men jeg ved ikke hvordan vil i ikke nok hjælpe mig.
Olivia-Fan-Forever
26. juni 2014 14:45:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Ved du hvad. Jeg syntes ikke du skal blande dig. I stedet lyt til din veninde men ikke bliv blandet ind i det. Du kan da sikkert give gode råd, som f.eks "Det er altså også fedt og være single?"
tullemussermarie
1. juli 2014 10:37:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg syntes det er fint, at du bekymrer dig om din veninde, og det ville jeg også selv gøre, hvis det var mig der stod i samme situation som dig. Men anyways, det handler ikke om mig. Altså, livet skal jo leves, ikke?
Niall Horan: ''Bare fordi man er single betyder det ikke man er svag. Det betyder man er stærk nok til at vente på det man fortjener'', eller something like that, har han sagt.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk