Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hjælp! Options
Laura_Ruberg
5. november 2014 18:43:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad er de typiske tegn ved en pige er forelsket? Er bange for jeg er blevet det..
rock_it_1dfrede
15. november 2014 18:15:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej. Hvad de typiske tegn er? Hmmm, jeg kan sikkert godt nævne et par stykker ;)

1. Du har sommerfugle i maven, når du ser drengen/pigen! (Et af de mest tydelige tegn på forelskelse)
2. Du bliver glad, når du ser drengen/pigen!
3. Du tænker meget på drengen/pigen. Måske tænker du på, hvordan han/hun har det, hvordan det ville være at kysse med ham/hende, eller om han/hun tænker på dig eller har de samme følelser for dig.
4. Meget af tiden tænker du kun på ham/hende, og ingen andre. Måske forstiller du jer være sammen et hyggeligt sted. (Et godt tip til dig er, at holde lidt øje med dine følelser. Hvornår får du sommerfuglene i maven? Når du ser ham/snakker med ham? Får du også sommerfugle i maven, når du ser/snakker med andre drenge? Så skyldes det nok, at du bliver lidt genert når du snakker med drenge, hvilket er helt normalt, men hvis det altså kun sker med en' dreng/pige, kan du godt være forelsket!
5. Spørg dig selv: Hvem ville jeg helst være sammen med lige nu, hvis jeg fik muligheden? Min bedste veninde, eller ham jeg godt kan lide? Hvis du helst vil være sammen med ham lige nu, i stedet for hende, kan det godt skyldes forelskelse (Det betyder bestemt ikke at du vælger drengen frem for din veninde, for du vil naturligvis også gerne beholde din veninde, men det godt skyldes, at dit hjerte hopper af glæde på grund af drengen)
6. Du drømmer om ham! Hvis du godt kan huske dine drømme, så lig mærke til om du drømmer om drenge/en dreng, når du om morgnen? Var det en god drøm, og ville du gerne drømme den igen? Så er det måske på grund af drengen...
7. Du får røde kinder når du snakker med ham/hende, eller du bliver lidt genert. Det er et ret normalt tegn på forelskelse<3
8. Har du snakket med drengen/pigen før, du blev forelsket i ham/hende? Hvad er forskellen fra før og nu? Hvis det hele er blevet lidt mere akavet mellem jer, og der opstår pinlig tavshed, kan det rent faktisk godt skyldes, at i begge er lidt lune på hinanden, og derfor gerne vil sige det rigtige til hinanden, hvilket godt kan føles svært.
9. Hvor længe har du haft sommerfugle i maven? Hvor længe har du gerne ville snakke med ham konstant? Hvis det kun var i en dag eller to, at du havde den der varme følelse af forelskelse i kroppen, kan du måske godt glemme det, for så var drengen måske kun sød den ene dag, men hvis han er sød i dine øjne i fx. en uge, er det et godt tegn på at du er forelsket i ham.
10. Et godt råd er, at lytte til din krop, dit hjerte og din mavefornemmelse! Hvad er det der gør, at du kan lide ham/hende? Skriv det ned, og tænk godt over det, før du spørger om i skal være kærester. Du skal jo gerne tage det rigtige valg... Og husk og spørg ham/hende, hvis mange af de tegn jeg har skrevet ned, er nået du føler! Held og lykke ;)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk