Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Sprogrejse Options
aussie
17. januar 2015 18:49:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle sammen!
Jeg vil komme med et lille forslag til folk, som ikke helt ved, hvordan de vil opleve verden.
Jeg har altid været meget eventyrlysten, og har haft de største drømme at rejse verden rundt, lige siden jeg kan huske. Så efter jeg så en annonce for EF Sprogrejser, da jeg var omkring 14 år, så jeg en mulighed for at komme ud og opleve verden alene (altså uden mine forældre!), men stadig i en gruppe med jævnaldrende. Og det var seriøst den fedeste oplevelse nogensinde! Jeg var lidt skræmt ved tanken om at skulle bo hos en fremmed familie og samtidig snakke engelsk alle timer af døgnet, men dette var en helt unik og dejlig oplevelse, som udfordrede og modnede mig som menneske. Jeg blev så bidt af hele eventyret, at jeg valgte at tage af sted to år efter, stadig med EF Sprogrejser, og dette var ikke mindre end endnu en fantastisk oplevelse! Disse rejser har skabt livslange venskaber rundt i hele verden og skabt utrolige minder, som jeg aldrig vil glemme… Jeg fik derudover også forbedret mit engelsk betydeligt, da man jo snakkede engelsk 24/7 både i skolen, fritiden og hos ens værtsfamilie, hvorved man også lærte de hyggelige accenter af engelsk rundt omkring i verden. Da begge mine rejser var så store succeser, ville jeg bare gerne sprede budskabet om EF Sprogrejser til andre, for at alle får muligheden for at skabe unikke eventyr, som jeg har gjort. Og det bedste ved disse rejser er, at man allerede kan opleve verden på egen hånd fra 10-års alderen og ellers bare op ad. Alle kan være med.
Miku-chan
23. januar 2015 17:53:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Nope.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk