Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Kærlighed historie. 1 Options
Cllie.
7. februar 2015 12:17:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Seb og mig.

Marie og jeg var taget til håndboldkamp. Vi skulle se Danmark spille, og heldigvis var det i vores egen by, så vi skulle ikke ud og køre. Jeg savnet faktisk lidt min ekskæreste Kasper på det tidspunkt. Lige pludselig kom Seb og Johan, og satte sig ved siden af os. Seb og Johan var begge to eks til min veninde Line, Seb og line havde nærmest lige slået op, men det var for 3 måneder siden. Seb satte sig ved siden af mig, jeg følte mig sådan nærmest lidt klam, men der var jo ikke noget klamt i det. Jeg snakket faktisk rigtig godt med Seb, og vi snakkede os lidt om hvordan han havde det med Line. Han var glad for at han slog op med hende, fordi hun ikke lige var hans type. Der kom flere folk hen til os, og satte os ved siden af os, så det var rigtig hyggeligt. Lige pludselig kom Line forbi, og jeg kunne bare se hvor jaloux hun var, men hun havde jo haft andre flirts siden han slog op med hende. Folk skubbet så jeg sad nærmest klemt ved Seb, det var ret mærkeligt synes jeg. 2 dage efter håndboldkampen, så jeg at han havde uploadet 1 billedet af mig på facebook, hvor det kun var mig og seb der var på. Folk begyndte at skrive nurh osv, og jeg fattede ikke lige helt hvad der skete. Jeg kunne jo ikke lide ham, plus det var ex Line´s flirt, og at jeg lige havde sagt til min veninde jeg kunne lidt kunne lide Kasper.

Forelsket

Jeg begyndte at skrive med Seb hver dag, og jeg blev lidt gladere for hver gang han skrev. Så jeg begyndte lige pludselig ikke at kunne lide Kasper. Det var nok også smart, fordi Kasper var Player, han skiftet mega hurtigt kærester ud. Det var dag 24 jeg i streg havde skrevet med Seb, og jeg kunne bare blive ved. Jeg begyndte at sove senere om hverdagene, fordi jeg skrev sent med ham om aften. Selvom jeg var træt i skolen var det, det værd. Der var latenight en fredag, og jeg tog derhen med Marie, og 3 andre af mine veninder. Marie sagde at Seb var der, og jeg blev helt nervøs. Heldigvis var jeg nogenlunde pæn, fordi jeg havde gjort mig klar sammen med mine veninder. Vi mødte Seb på hjørnet af en butik, han kom lige fra sport. Men wow han var lækker, hans hår var bare helt perfekt. Hans stil var også bare virkelig fed. Vi fulgtes med ham og Seb kom også. Vi gik ved siden af hinanden, vi var så tæt på at holde i hånden, folk opfodre os til det. Men jeg turde ikke rigtig, så jeg tog min hånd væk. Vi tog mange billeder sammen, det var så dejligt at kigge på, når man kom hjem. Jeg blev mere og mere vild med ham, for hver dag der gik. Jeg var ude og se ham at spille håndbold, på hans skole o.s.v Hver gang vi var sammen, tog vi altid et billedet som minde. Jeg overvejet at lægge det på facebook, men jeg var bare bange for hvad Line ville tænke og sige, fordi hun kan godt finde på at være sur.
Så skete det, Line blev sur fordi hun fandt ud af der var noget imellem mig og ham. Hun hakkede virkelig ned på mig, og sagde jeg var en lorte veninde. Men hun havde jo haft andre flirts efter ham? Jeg overvejede at "sige fra" over for ham, men det kunne jeg virkelig ikke. Jeg var forelsket i ham, fandt jeg ud af. Men jeg turde bare ikke gøre noget forkert, så jeg var ikke så meget åben. Han holdte mig bagfra, men jeg trak mig lidt tilbage Syk , fordi jeg var virkelig genert. Han gjorde mig glad, han var smilet på mine læber..lige indtil jeg fandt ud af

DEL 2 KOMMER SNART, SKRIV I KOMMENTAREN HVAD I SYNES OM MIN HISTORIE, DET KUNNE VIRKELIG HJÆLPE MIG.
Miku-chan
9. februar 2015 16:09:08 Anmeld

Tilbage til toppen
For forudseelig.
D.I.Y
12. marts 2016 07:46:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Fandt ud ad hvad?
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk