Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemning Options
Malle3153
28. marts 2015 16:59:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad sker der vi kan ik stemme 100 gange idag den hopper omkring 20-30 stk det ik fedt når jeg ligger nr 2 at det så skal smutte vil meget gerne have svar nu så jeg ik kommer bagud ......ellers siger min far vi sagsøger jer for tabt modelkarriere på linje med claudia chiffer........nej han joker men vi er lidt kede af det
Miku-chan
28. marts 2015 21:11:42 Anmeld

Tilbage til toppen
STØT #Fakemodel!!!

Info om Fakemodel:

Olivias modelkonkurrence er det rene svindel!
Ikke nok med at man kan give flere stemmer på en person, men man kan give hele 100 stemmer på en person om dagen!!!!!!
Hvad f.u.c.k. Sker der for det?! ( og ja, jeg vil have lov til, at skrive det)
Jeg f.o.r.s.t.å.r. ikke hvorfor at Olivia holder denne her "konkurrence", den er alligevel fup.
For den som vinder, er den som har lavet flest profiler for at stemme på sig selv. Hvis I ikke tror på det, så tænk lige på alle de nye profiler som "pludselig" er kommet
hertil. Er det fordi Olivianet er blevet populært? NEJ, kun fordi at den "konkurrence" er her.
Og så er det ikke engang alle billederne som er kommet. Indtil videre er der kun dem fra Ros torv, så alle andre som er stillet op
får ikke en chance. Der er allerede nogen med over 1000 stemmer. Imod nogen med tre. Er det fair, at folk som stemmer på sig selv, skal vinde over de ærlige og
dem som ikke er kommet endnu? NEJ.

Støt sagen, og skriv #Fakemodel.
Eliza8300
8. april 2015 20:59:57 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg er enig man skal have olivianet fordi man skal kunne lide at lave blog,s og lægge bolleder ud. Man skal ikke bare lave nogen brugere for at stemme på sig selv. :D helt enig med dig MIku-chan :3
Miku-chan
8. april 2015 21:50:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Mange tak<3
nadia_den_seje
19. april 2015 12:59:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan godt se hvorfor du er irriteret men jeg er med i den konkurrence og jeg bruger den her profil meget og det er altså ikke kun for at stemme du skal jo tænke på at selv om det er at der kommer sådan en konkurrence så bliver der lavet profiler ja men det gør jo at de profiler kan se at der er noget spænde eller sjovt også går de ind og kigger på det jeg vil ikke skrive fakemodel for det er det over hovedet ikke ærlig talt synes jeg at det er dumt at komme op med sådan noget fis fordi at de gør det sådan set kun for at prøve opfylde nogens drøm men måske er det fordi du ikke var med at det er derfor du skriver sådan noget pjat og man kan jo ikke opfylde alles drømme vel. Overlegen Overlegen
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk