Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hjælp mig med at bryde tavsheden Options
Hanne,jægerlund
10. maj 2015 13:05:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Bryd tavsheden

Hvem vil hjælpe mig med at bryde tavsheden

Mobning, ensomhed, vold, ordblindhed, talblind, selvmord, selvskade, angst, ocd osv.
Alle sådan nogen ting sker hver dag ude i verden. Men også i Danmark. Men desværre er det et tabu at snakke om, og det virker næsten som om det er hemmeligt. jeg kan tale ud fra egen erfaring. Er der nogen der vil hjælpe mig med at bryde tavsheden. lav en plakat og hæng den op på din skole, fritidshjem, Club eller måske endda i supermarkedet. der behøver ikke stå andet en fx: sig frem. du er vigtig, og jeg ved du kan, hjælp med at sige fra og snak om det der er svært. bryd tavsheden. giv en hjælpende hånd. hvad kan du gøre for at hjælpe andre der har det svært. tænk over det.

Eller måske bare: hvad kan du gøre for at bryde tavsheden og tabuet om mobning, ordblindhed,
talblind, selvmord, selvskade, ensomhed, angst ocd osv. (eventuelt skrive nummeret på børnetelefonen neden under 166 111) det her er ikke kun til børn det er meningen det skal kunne hjælpe alle. måske bliver det en dag dig der får brug for hjælp og støtte. Bare tænk over det, og find på noget du kan gøre. Jeg ved i kan.

knus og kram fra en pige på11 år der håber på at kunne gøre en forskel. (og som taler ud fra egen erfaring)

Ps: hver ikke bange for at sige din mening.

PPS: glem ikke en smiley

Tag et billede af jeres plakat eller andet og post det op på et socialt medie. Det kan skabe en revolution. (jeg ved vi kan, mist ikke håbet)
Dle2005
17. maj 2015 09:46:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har ocd og jeg vil gerne hjælpe😉
Hanne,jægerlund
21. maj 2015 04:42:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Dle2005 wrote:
Jeg har ocd og jeg vil gerne hjælpe😉

super det lyder godt. husk at sige det til alle dine venner eller bekendte.
Hanne,jægerlund
21. maj 2015 04:44:49 Anmeld

Tilbage til toppen
super duper. det var godt der endeligt ar nogen der ville hjælpe mig. husk at sige det til alle dem du kender,
spred rygtetUsikker
Dle2005
23. maj 2015 12:01:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Det skal jeg gøre💪🏼😂
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce
Luk