Min sommerferie: Første dag i London

Følg min korte tur til London!

Så blev det rigtig sommerferie, og med det mener jeg, at jeg er ude at rejse. Jeg tænkte, at jeg ville lave en miniserie her på siden, hvor jeg ville fortælle lidt om min sommerferie - altså når der sker noget spændende!

Indtil videre i sommerferien har jeg faktisk ikke lavet det helt store. Jeg var på Roskilde Festival med mine gode venner, og derudover har jeg bare været på en masse caféer - det er det, jeg bedst kan lide at lave ;-)

Men nu sker der 'endelig' noget lidt mere spændende! Jeg er nemlig taget et smut til London med min far og lillebror. Grunden til denne tur er, at min familie fra USA også er i London, så vi tænkte, at vi ville mødes med og få en lille ferie ud af det.

I dag, tirsdag, stod vi op kl 4.15 for at tage ud i lufthavnen. Der var en masse kø, og vi nåede derfor ikke så meget, inden vores fly lettede kl 7.15. Vi kom hurtigt til London og skyndte os hen til hotellet.

Her mødtes vi med familien. Det er min onkel, tante og tre kusiner - og havde ikke set dem et helt år!

Hele dagen brugte vi inde i byen. Vi gik rundt, shoppede og spiste lækker mad. Da vi var blevet trætte, tog vi tilbage til hotellet og slappede af, inden vi tog ud og spiste aftensmad. I morgen bliver forhåbentlig lige så god en dag! Jeg er så vild med London, og der er så meget at se!

Lige lidt billeder fra dagen!

Her er Oxford Circus. Midten af London!

Lækker frokost på Vapiano's. Jeg fik noget pastahalløj!

På eventyr med min lille kusine!

De fineste blomster ude foran Liberty! Så mange skønne farver.

Og jeg fik min Starbucks. Jeg elsker en is chai latte, det smager altså bare så lækkert!

Og her er jeg på vej hjem fra middag med min kusine, Claire.

Læs med i morgen og hør, hvad jeg skal lave!